Kan niet horizontaal scrollen!

Mozilla Firefox is de webbrowser van Mozilla. Volg in geval van problemen eerst onze standaard diagnose.
Plaats reactie
Zaren
    unknown unknown

Kan niet horizontaal scrollen!

Bericht door Zaren »

Het probleem bij mijn firefox is, dat ik niet horizontaal kan scrollen, als ik bv een forum heb met daarin een groot plaatje, kan ik wel verticaal scrollen maar niet horizontaal, hoe los ik dit op ?
Gebruikersavatar
Gert-Paul
Berichten: 2358
Lid geworden op: 4 maart 2004, 17:48
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Gert-Paul »

Zulk soort problemen worden vaak verholpen door een nieuw profiel aan te maken(Firefox opstarten met -p erachter)

Het kan ook zijn dat je een thema gebruikt dat Firefox niet meer ondersteunt. Gebruik je het standaard thema of niet?
Zaren
    unknown unknown

Bericht door Zaren »

Ik gebruik het standaard thema en heb al geprobeerd een nieuw profiel te pakken dit hielp niet.
Zaren
    unknown unknown

Bericht door Zaren »

SCHOP
Gebruikersavatar
Mad Maks
Berichten: 1446
Lid geworden op: 7 oktober 2003, 16:58
Locatie: Luzy, france
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Mad Maks »

geef eens een voorbeeld van een site waar je dat probleem hebt
Gast
    unknown unknown

Bericht door Gast »

Eeehm iedere site (forum) waarbij het plaatje niet helemaal op mijn beeld past, hij scrolled zeg maar de site zelf wel, maar als het plaatje er niet op past kan ik niet scrollen.;
Gebruikersavatar
Mad Maks
Berichten: 1446
Lid geworden op: 7 oktober 2003, 16:58
Locatie: Luzy, france
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Mad Maks »

firefox versie? besturing? scherm resolutie? geef eens wat meer info want je hebt een probleem waar ik in iedergeval nog niet van heb gehoord.

Groet

MM
Gast
    unknown unknown

Bericht door Gast »

XP resolutie 1024x768 en 1 erboven eeh heb bij mozilla gewoon op dowloaden gedrukt om de nieuwste mozilla te downloaden
Gebruikersavatar
ByteWarrior
Berichten: 3825
Lid geworden op: 15 oktober 2003, 14:56
Locatie: Tielt-Winge, België
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door ByteWarrior »

Heb je al eens geprobeert te scrollen met je scrollmuis? Klikken op het wielte en dan naar links of rechts bewegen. Bij mij scrollt hij dan ook naar links of rechts.

Kan je enkele links geven naar fora waar je dit probleem mee hebt? Het kan namelijk ook aan de website zelf liggen (als ze in hun CSS het scrollen uitgeschakelt hebben bijvoorbeeld).
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Anonymous schreef:Eeehm iedere site (forum) waarbij het plaatje niet helemaal op mijn beeld past, hij scrolled zeg maar de site zelf wel, maar als het plaatje er niet op past kan ik niet scrollen.;
Hoe staat de instelling onder "Tools > Options > Advanced > Resize large images to fit in browser window" bij jou ingesteld ? (aan of uit)
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Gast
    unknown unknown

Bericht door Gast »

Ik heb btw mozilla 1.6 nu enneh, het zit eigenlik zo

als een site te groot is, krijg ik wel mijn horizontale scrolllbalk, maar als ik bv op een forum zit en een gepost plaatje is te groot, DAN kan ik niet horizontaal scrollen
Babbe
    unknown unknown

Bericht door Babbe »

Babbe
    unknown unknown

test

Bericht door Babbe »

Afbeelding
Zaren
    unknown unknown

Bericht door Zaren »

That worked fine idd, but for VBulletin forums it doesent work
Koraalduivel
Berichten: 36
Lid geworden op: 21 oktober 2003, 22:04
Locatie: Zoetermeer
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Koraalduivel »

Hier werkt het bij mij. Soms heb ik er ook last van, maar na een keertje op Ctrl+F5 drukken is het opgelost.
Plaats reactie