overgestapt naar firefox en thunderbird..

We zitten met z'n allen dit forum wel mooi vol te schrijven over Mozilla (Firefox, Sunbird, Suite, Thunderbird, etc.), maar wat is eigenlijk de reden dat we een van deze (of alle) Mozilla-producten gebruiken?
Robby
Berichten: 253
Lid geworden op: 30 april 2004, 10:58
    unknown unknown

Druk aan het lezen

Bericht door Robby »

Bedankt voor de suggesties,

Ben druk aan het lezen. Sommige distributies vallen al af, dus ik maak vorderingen. Ik neem aan dat het niet de bedoeling is om hier vragen te gaan stellen, dus dat doe ik dan maar elders.

Groeten,

Robby
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Re: Druk aan het lezen

Bericht door nirwana »

Robby schreef:Ben druk aan het lezen. Sommige distributies vallen al af, dus ik maak vorderingen. Ik neem aan dat het niet de bedoeling is om hier vragen te gaan stellen, dus dat doe ik dan maar elders.
Robby,

Als je hier vragen over Linux wilt stellen dan vind ik het prima. Hoewel ik doorgaans Windows gebruik kan ik je ook wel iets over Linux vertellen, hoor. En er komen hier ook voldoende mensen die dagelijks Linux gebruiken dus die je allicht hun ervaringen kunnen vertellen.

We hebben Mozilla als voornaamste onderwerp (daar is de site immers ook naar genoemd), maar zijn echt niet vies van andere opensource software, hoor. Als we nieuws tegenkomen dat niet direct over Mozilla gaat, maar wel interessant kan zijn omdat het een alternatief biedt dan schromen we niet om het toch op MozBrowser te vermelden.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Gebruikersavatar
ByteWarrior
Berichten: 3825
Lid geworden op: 15 oktober 2003, 14:56
Locatie: Tielt-Winge, België
    unknown unknown
Contacteer:

Re: Druk aan het lezen

Bericht door ByteWarrior »

Robby schreef:Ik neem aan dat het niet de bedoeling is om hier vragen te gaan stellen, dus dat doe ik dan maar elders.
Hoewel de kans bestaat dat er hier Linux-experts rondlopen, is het misschien beter om Linuxspecifieke topics te openen op een ander forum.

Ik kan je ten zeerste NedLinux aanraden. Je vragen zullen daar waarschijnlijk beter beantwoord kunnen worden...
Plaats reactie