Bekijk je berichten

Hier vind je nieuws over updates met betrekking tot de website. Ook kun je hier suggesties plaatsen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Asterxx
Berichten: 324
Lid geworden op: 28 februari 2005, 8:09
Locatie: Nederweert, joepie!!!!
    unknown unknown
Contacteer:

Bekijk je berichten

Bericht door Asterxx »

Ik weet niet of ik hier goed zit, wellicht moet ik de vraag ergens anders stellen, maar wie o wie,

Als ik inlog, kan ik oa kiezen uit een drietal mogelijkheden rechts (bijna) boven.

1. Berichten sinds je laatste bezoek
2. Bekijk je berichten
3. Bekijk onbeantwoorde berichten

Een vraag over optie 2. Bekijk je berichten. (mooie optie :D )

Deze lijst wordt natuurlijk steeds langer en langerrrr en langerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :(

Is er een mogelijkheid om bepaalde onderwerpen uit die lijst te schrappen als "gewone gebruiker"?????????????
Gebruikersavatar
ByteWarrior
Berichten: 3825
Lid geworden op: 15 oktober 2003, 14:56
Locatie: Tielt-Winge, België
    unknown unknown
Contacteer:

Re: Bekijk je berichten

Bericht door ByteWarrior »

Asterxx schreef:Is er een mogelijkheid om bepaalde onderwerpen uit die lijst te schrappen als "gewone gebruiker"?????????????
Nee, die mogelijkheid heeft phpBB niet (UNB heeft die wel ;-) ).

Wat je best doet:
Klik op "Berichten sinds je laatste bezoek". Je krijgt dan alle discussies te zien waar een nieuw bericht is aan toegevoegd.
Als je de discussies gelezen hebt die jij wilt lezen, dan ga je terug naar het hoofdscherm van het forum. Helemaal onderaan de lijst met fora staat daar "Markeer alle forums als gelezen". Als je daarop klikt, worden de overblijvende fora als gelezen gemarkeerd.

Met UNB kan je bijvoorbeeld instellen dat je bepaalde discussies negeert en dan kan je ook per subforum berichten als gelezen markeren. Maar dat gaat hier dus niet...
Plaats reactie