Nederlandstalige installer??

Mozilla Firefox is de webbrowser van Mozilla. Volg in geval van problemen eerst onze standaard diagnose.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
ByteWarrior
Berichten: 3825
Lid geworden op: 15 oktober 2003, 14:56
Locatie: Tielt-Winge, België
    unknown unknown
Contacteer:

Nederlandstalige installer??

Bericht door ByteWarrior »

Een vriend van mij heeft al enkele dagen problemen met zijn IE. Ik greep mijn kans en raadde hem Firefox aan. Ik wou het hem zo gemakkelijk mogelijk maken, dus ik ging op zoek naar een installer voor de Nederlandstalige versie op MozillaNL.

Nu blijkt dat er daar geen installer voor is!!

Volgens mij zou men toch wel een Nederlandstalige installer voor Firefox moeten voorzien. Niet iedereen weet hoe met een zipbestand om te gaan...

Kan er dus eventueel een installer voor de Nederlandstalige Firefox gemaakt worden?? Er zit geen haast bij of zo, maar als ThunderbirdNL een installer heeft, dan moet FirefoxNL er toch ook ééntje hebben ;-).
Gebruikersavatar
Mad Maks
Berichten: 1446
Lid geworden op: 7 oktober 2003, 16:58
Locatie: Luzy, france
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Mad Maks »

Ik heb Martijn van MozillaNL gevraagd, voordat ik begon aan de nederlandse installer, of hij al een vertaling had en zo nee of hij interresse zou hebben.

Hij is/was er nog niet meebezig en ik zal hem wel aanbieden om de TB installer NL om te zetten naar de FF versie. Als hij daar mee instemt zal er een FF installer beschikbaar zijn na het weekend :-)

groet

MM
Gebruikersavatar
ByteWarrior
Berichten: 3825
Lid geworden op: 15 oktober 2003, 14:56
Locatie: Tielt-Winge, België
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door ByteWarrior »

Mad Maks schreef:Hij is/was er nog niet meebezig en ik zal hem wel aanbieden om de TB installer NL om te zetten naar de FF versie. Als hij daar mee instemt zal er een FF installer beschikbaar zijn na het weekend :-)
Wat een superservice hebben jullie. :D

Bedankt uit naam van alle mensen die Firefox aanprijzen bij hun (computerontwetende) kameraden ;-)
Gebruikersavatar
Mad Maks
Berichten: 1446
Lid geworden op: 7 oktober 2003, 16:58
Locatie: Luzy, france
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Mad Maks »

ByteWarrior schreef:
Wat een superservice hebben jullie. :D

Bedankt uit naam van alle mensen die Firefox aanprijzen bij hun (computerontwetende) kameraden ;-)
Martijn wil de nederlandse installer pas uitbrengen met de volgende oficielle versie van FF (en dat is binnenkort) er schijnen wat problemen zijn met de setup en oude profielen die in een andere taal staan.

Groet

MM
Gebruikersavatar
ByteWarrior
Berichten: 3825
Lid geworden op: 15 oktober 2003, 14:56
Locatie: Tielt-Winge, België
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door ByteWarrior »

Mad Maks schreef:Martijn wil de nederlandse installer pas uitbrengen met de volgende oficielle versie van FF (en dat is binnenkort) er schijnen wat problemen zijn met de setup en oude profielen die in een andere taal staan.
Dan weten we toch al dat er een installer komt :-)
En hoe minder bugs er in zitten, hoe beter natuurlijk!!
Plaats reactie