Icoontje bladwijzer verknipt

Mozilla Firefox is de webbrowser van Mozilla. Volg in geval van problemen eerst onze standaard diagnose.
basman
Berichten: 13
Lid geworden op: 9 januari 2005, 11:55
Locatie: Steenwijk
    unknown unknown

Bericht door basman »

Tja, als jij het zelfs zegt kan ik me er beter bij neerleggen lijkt me :?

Dus zojuist heb ik er dan maar 16 x 16 van gemaakt. Ziet er niks minder uit overigens, maar mijn halstarrigheid werd dan ook meer veroorzaakt doordat ik Fx icon 32 zo'n handige tool vond en daar kreeg ik alleen maar 32 x 32 uit geperst. Met Irfanview is het me nu wel gelukt, wat een prachtig progje toch...

Toch ga ik verder kijken voor een opvolger van Fx icon 32, want ik vond het erg makkelijk om mee te werken.
ga toch lekker (lig)fietsen! www.ligfiets.net
localhost
Berichten: 61
Lid geworden op: 15 december 2003, 0:07
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door localhost »

Gert-Paul schreef:Ik heb het ook even getest in in de bladwijzer zijbalk zie ik inderdaad hetzelfde probleem. Hier moeten de favicons echt blijkbaar 16x16 zijn en daarom leveren die favicons problemen op.
Verrek zeg. Ik begin nu die bladwijzerzijbalk eens goed te bekijken...gebruik ik namelijk nooit.... en idd daarin gaat het fout. Dan ben ik er gelijk vrij zeker van dat dit nog een openstaande bug is die ik al lang geleden eens heb gezien. Maar ik en zoeken in de bugzilla bugs gaat niet samen.

Shame on me...
MvG,

localhost
---People who say it can't be done, should not interrupt those who are doing it.---
basman
Berichten: 13
Lid geworden op: 9 januari 2005, 11:55
Locatie: Steenwijk
    unknown unknown

Bericht door basman »

Na een lange zware strijd geeft localhost zich gewonnen... :lol:

Mooi, dus het verschil tussen jouw Firefox en de mijne is nu in elk geval opgelost: het is er niet. Dan hoef ik me daar tenminste niet meer druk om te maken.

Wat betreft progjes heb ik nog Qtam bitmap to icon gevonden, die kan in ieder geval ook 16 x 16 uitvoeren.
ga toch lekker (lig)fietsen! www.ligfiets.net
localhost
Berichten: 61
Lid geworden op: 15 december 2003, 0:07
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door localhost »

basman schreef:Na een lange zware strijd geeft localhost zich gewonnen... :lol:
:lol:
MvG,

localhost
---People who say it can't be done, should not interrupt those who are doing it.---
Frans Visser
Berichten: 3
Lid geworden op: 25 januari 2007, 21:47
    unknown unknown

probleven met toevoegen van favorieten in Marktplaats

Bericht door Frans Visser »

Tot voor kort kon ik gewoon favorieten toevoegen als ik op Marktplaats was. Dat lukt nu niet meer, terwijl het in Explorer wel gaat. Het lijkt er dus op dat er in Firefox iets is veranderd. Kan iemand me hiermee helpen
Gebruikersavatar
adri
Moderator
Berichten: 11541
Lid geworden op: 5 maart 2005, 14:00
Locatie: Diessen
    unknown unknown

Bericht door adri »

En lukt het niet als je gewoon rechtsklikt en dan Bladwijzer voor deze pagina maken aanklikt?
Afbeelding
Frans Visser
Berichten: 3
Lid geworden op: 25 januari 2007, 21:47
    unknown unknown

favorieten in marktplaats

Bericht door Frans Visser »

Dank je voor je reactie. Nee, helaas, dat lukt niet. In Marktplaats heb je bij een advertentie de mogelijkheid om deze advertentie bij je favorieten in Mijn Marktplaats toe te voegen. Dat lukt nu om de een of andere reden niet meer
Plaats reactie