" Website Certified by an Unknown Authority"

Mozilla Firefox is de webbrowser van Mozilla. Volg in geval van problemen eerst onze standaard diagnose.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jan
Berichten: 59
Lid geworden op: 18 mei 2004, 9:06
Locatie: Groningen
    unknown unknown

" Website Certified by an Unknown Authority"

Bericht door Jan »

Hallo, ik wilde zonet even op het forum kijken bij de blacklist discussie over het onderwerp: Jubileum Beatrix.

bij het aanklikken van die link verscheen de waarschuwing: Website Certified by an Unknown Authority.
Unable to verify the identity of typhoon.rega.khleuven.be as a trusted site.

:?: :?: :?: :?:
Gebruikersavatar
ByteWarrior
Berichten: 3825
Lid geworden op: 15 oktober 2003, 14:56
Locatie: Tielt-Winge, België
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door ByteWarrior »

What the hell??? Typhoon is de server van 't REGA, een departement van de Katholieke Hogeschool Leuven. (NB: Ik zit in dpt ECHO, in Heverlee).

Vraag me niet hoe jij die melding te zien gekregen hebt... Als je inlogt op het schoolforum (met een beveiligde verbinding) krijg je wel z'n soort waarschuwing.

Ik vraag me af of ik er niets mee te maken heb. (Misschien was het een 'one time' incident).
Gebruikersavatar
Gert-Paul
Berichten: 2358
Lid geworden op: 4 maart 2004, 17:48
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Gert-Paul »

Ik heb er ook last van, iedere keer als ik de browser afsluit en opnieuw naar het topic ga verschijnt die foutmelding weer.

ByteWarror: Het ligt volgensmij wel aan de server van je school waar die avatar op staat, maar wat precies het probleem is weet ik ook niet.
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

ByteWarrior schreef:What the hell??? Typhoon is de server van 't REGA, een departement van de Katholieke Hogeschool Leuven. (NB: Ik zit in dpt ECHO, in Heverlee).

Vraag me niet hoe jij die melding te zien gekregen hebt... Als je inlogt op het schoolforum (met een beveiligde verbinding) krijg je wel z'n soort waarschuwing.

Ik vraag me af of ik er niets mee te maken heb. (Misschien was het een 'one time' incident).
Nee hoor, geen one time incident. Ik kreeg deze namelijk ook. En ik ken de oorzaak ook wel: als jij je avatar vanaf een andere locatie inlaadt dan gaat het vast een stuk beter.
Dat is namelijk het enige waarvan ik me kan voorstellen dat die voor een dergelijke melding zorgt. Die wordt namelijk van extern ingeladen en die komt vanaf dat domein.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Gebruikersavatar
ByteWarrior
Berichten: 3825
Lid geworden op: 15 oktober 2003, 14:56
Locatie: Tielt-Winge, België
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door ByteWarrior »

Je hebt gelijk. Mijn excuses hiervoor.

Hoe is het mogelijk dat ik daar niet zelf achtergekomen ben? Ik heb inderdaad net vandaag een avatar toegevoegd en aangezien ik zag dat je hier geen avatar kan uploaden (wat je bij andere fora wel kan), dacht ik dat het gemakkelijk zou zijn als ik zou linken naar m'n avatar op het schoolforum.

En aangezien ik daar altijd met een beveiligde verbinding inlog (en ik de link gewoon copy/paste), kregen jullie die melding te zien...

Sorry, ik hoop dat ik niet teveel overlast veroorzaakt heb. :?

Misschien is het geen slecht idee op avatar uploads toe te staan. Zoveel ruimte neemt zo'n avatar nu ook niet in, en dan vermijd je hotlinking en die toestanden (en vervelende popups die verwijzen naar typhoon.rega.khleuven.be).
Gebruikersavatar
Jan
Berichten: 59
Lid geworden op: 18 mei 2004, 9:06
Locatie: Groningen
    unknown unknown

Bericht door Jan »

Mooi dat het 'probleem' opgelost is.

Het herrinnerde mij eraan dat ik nog een avatar wilde maken. Hier is hij dan.
Gebruikersavatar
ByteWarrior
Berichten: 3825
Lid geworden op: 15 oktober 2003, 14:56
Locatie: Tielt-Winge, België
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door ByteWarrior »

Jan schreef:Het herinnerde mij eraan dat ik nog een avatar wilde maken. Hier is hij dan.
Ziet er mij een knappe avatar uit.
Mooi gephotoshopt :D
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Uploaden van avatars zou hier nu mogelijk moeten zijn, dus kom maar op met die afbeeldingen...
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Gebruikersavatar
Gert-Paul
Berichten: 2358
Lid geworden op: 4 maart 2004, 17:48
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Gert-Paul »

nirwana schreef:Uploaden van avatars zou hier nu mogelijk moeten zijn, dus kom maar op met die afbeeldingen...
Gelijk maar ff een avatar geüpload die ik wel vaker gebruikt. Op sommige fora hadden sommige mensen gewoon het FF logo, en ik wilde iets met FF alleen dan iets anders.

Ik vond een keer deze wallpaper en heb daar toen een leuke avatar van gemaakt.
Plaats reactie