PDF als bijlage gaat niet !!!

Thunderbird-tips voor het handig lezen van e-mails, nieuwsgroepen en RSS-feeds.
Plaats reactie
1856
Berichten: 12
Lid geworden op: 24 mei 2005, 20:25
Locatie: Westerland
    unknown unknown

PDF als bijlage gaat niet !!!

Bericht door 1856 »

Kan iemand mij helpen met 't probleem dat als ik 'n klein PDF- bestandje wil versturen als bijlage dat 't mij maar niet wil lukken en bij verzenden krijg ik 'n venstertje met daarin: zoek SMTP-server met blauwbalkje en die stopt op jawel 99% en als je naar verloop van tijd gaat annuleren geeft ie aan dat de verbinding mislukt is en 't lukt wel bij Microsoft Outlook en bij Outlook Expres en waarom dan helaas niet bij Thunderbird ? Iemand 'n suggestie ? M'n dank is al groot in voorbaat :!: :idea:
NICKnotNAMEbutJAN
Gebruikersavatar
adri
Moderator
Berichten: 11541
Lid geworden op: 5 maart 2005, 14:00
Locatie: Diessen
    unknown unknown

Bericht door adri »

Net even getest en het gaat bij mij probleemloos.

Kijk bij: Extra --> Accountinstellingen --> Uitgaande server (SMTP) instellingen.
Staat daar alles goed ingevuld?

En staat TB wel als standaardprogramma ingesteld?
1856
Berichten: 12
Lid geworden op: 24 mei 2005, 20:25
Locatie: Westerland
    unknown unknown

Bericht door 1856 »

Ik heb idd en ook uiteraard Thunderbird als standaard en dit zowel voor e-mails alswel voor nieuwsgroepen en eigenlijk is 't ook geen PDF-bestandje maar 'n gescand A-4 'tje, edoch wordt aangegeven als Word-docu. en was oorspronkelijk wellicht 'n tiff of jpeg of zoiets. E.e.a ooit gedaan met 'n HP 2120. Grootte is 366 kB. Maar dat kan géén probleem zijn omdat ik 't in 't verleden vaak verzonden heb!! Dus alles eigenlijk alles goed behalve 't verzenden daarvan NU als bijlage. Wel hartelijke dank voor je reactie.
:wink: mvg.
NICKnotNAMEbutJAN
Plaats reactie