Vraagt naar niet-verzonden berichten

Hier kun je je opmerkingen over de Nederlandse Thunderbird-vertaling kwijt.
Plaats reactie
bassie
    unknown unknown

Vraagt naar niet-verzonden berichten

Bericht door bassie »

Hallo,

Ik heb net thunderbird geupgrade van 0.5 (EN) naar 0.6 (NL) met de zip-variant.
Bij het opstarten krijg ik nu een pop-up scherm met de vraag of ik mijn berichten in de "niet-verzonden berichten map" wil versturen.

Voorbeeld:
Afbeelding

Ik heb alleen geen "niet-verzonden berichten map".
Ik heb mijn conceptenmappen leeg gemaakt en verder kan ik niks vinden maar ik krijg nog steeds deze vraag.
Wordt er nu geporbeerd mail te versturen via een achterpoort?

Heeft iemand een idee waar ik moet zoeken?
Gebruikersavatar
ByteWarrior
Berichten: 3825
Lid geworden op: 15 oktober 2003, 14:56
Locatie: Tielt-Winge, België
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door ByteWarrior »

Dit is zeker geen spyware hoor. Dat is zelfs een feature! :)

Ik denk dat er ergens een bericht achtergebleven is in de map 'Concepten' of ergens in de 'Local Folders'.

Heb je toevallig ook de Offline-extensie? (Of zit die er nu standaard in?)
Kijk eens in Bestand > Offline > Offline Settings. Daar staat ergens "Ask me if I want to send my unsent messages". Dat zou moeten uitgevinkt zijn, dan valt hij je niet meer lastig.
Gast
    unknown unknown

Bericht door Gast »

OK, beetje verder.


Nu ik dit schrijf bedenk ik me dat deze extensie inderdaad al stond geïnstalleerd bij de eerste keer opstarten dus dat verklaart de melding.

Maar ik had deze extensie ook al geïnstalleerd in 0.5 (EN) versie dus waar dan ineens dat "niet-verzonden"bericht vandaan komt?
HEb wel 2 berichten uit mijn conceptenmap verwijderd (wat niet hielp) maar het lijkt me dat een concept nog niet verstuurd mag worden.:!:

Zijn er nog andere ideëen :?:
Gast
    unknown unknown

Bericht door Gast »

Probleem opgelost.

Nou het werkt nu naar behoren maar hoe & waarom? Geen idee.
Heb naar veel instellingen gekeken maar niks veranderd.
Ik heb zelf het idee dat het in de instellingen van de off-line plugin kan zitten.
Heb deze geopend en weer gesloten zonder iets te veranderen en daarna was het probleem over ... maar of dit de oplossing is, geen idee. :? :?
Gebruikersavatar
ByteWarrior
Berichten: 3825
Lid geworden op: 15 oktober 2003, 14:56
Locatie: Tielt-Winge, België
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door ByteWarrior »

Ik ben niet zeker, maar het zou kunnen dat de instellingen van de Offline-extensie zowel betrekking hebben op de 0.5 als op de 0.6 versie. Als je je extensie in je profiel hebt geïnstalleerd tenminste.

Misschien lag het inderdaad aan die Offline-extensie.
Plaats reactie