foutmelding firefox

Mozilla Firefox is de webbrowser van Mozilla. Volg in geval van problemen eerst onze standaard diagnose.
Plaats reactie
john99
    unknown unknown

foutmelding firefox

Bericht door john99 »

Na een tijdje zonder problemen firefox te hebben gebruikt kan ik de browser niet meer openen.
Ik krijg deze foutmelding:error launching browserwindow:no xblbinding for browser.
Heb firefox opnieuw geinstalleerd...probleem blijft hetzelfde...kan iemand mij een oplossing aandragen?

B.V.D----------------------John
Erik
Moderator
Berichten: 244
Lid geworden op: 4 februari 2004, 15:33
    unknown unknown
Contacteer:

Re: foutmelding firefox

Bericht door Erik »

john99 schreef:Na een tijdje zonder problemen firefox te hebben gebruikt kan ik de browser niet meer openen.
Ik krijg deze foutmelding:error launching browserwindow:no xblbinding for browser.
Heb firefox opnieuw geinstalleerd...probleem blijft hetzelfde...kan iemand mij een oplossing aandragen?

B.V.D----------------------John
Deze foutmelding komt vaak door themes die door de huidige versie niet ondersteund worden. Je kunt dit oplossen door een nieuw profiel aan te maken. Dit kun je als volgt doen:

- Ga naar Start -> Uitvoeren
- Klik op Bladeren
- Selecteer firefox.exe in de Firefox map
- tik hier nu -p achter.
- De profielbeheerder start op en je kunt een nieuw profiel aanmaken

Succes
~ Erik
- Mede-Beheerder MozBrowser.nl (inclusief Forum)
- Redacteur Livre Magazine
Gast
    unknown unknown

Bericht door Gast »

Bedankt voor je info...ik had inmiddels al wat gevonden via google(had dit natuurlijk ook eerst kunnen doen voor ik mijn vraag hier stelde..srry)

Het is inmiddels gelukt alleen wel anders als dat jij als oplossing hebt....maakt natuurlijk niet uit hoe het gefixxed wordt ..als het maar gefixxed wordt ;-)

In iedergeval bedankt voor je genomen moeite...nu verder met mijn mozillaontdekkingstocht.

Groeten John.
Plaats reactie