java plugin

Mozilla Suite is de huidige Mozilla met alles erop en eraan, dus inclusief MailNews, Composer, etc. De ontwikkeling van Mozilla Suite wordt op den duur stopgezet en vandaar dat het project SeaMonkey is gestart. Qua mogelijkheden en functies komt het sterk overeen met Mozilla Suite.
Plaats reactie
Dany
Berichten: 5
Lid geworden op: 22 mei 2004, 7:04
    unknown unknown

java plugin

Bericht door Dany »

Sinds ik overgeschakeld ben van IE naar Mozilla geraak ik niet meer bij mijn bank binnen. Ik weet dat ik een java plugin moet installeren maar zelfs het installeren van j2re 1-4-2 helpt mij niet verder. Heeft iemand een idee?
Gebruikersavatar
Gert-Paul
Berichten: 2358
Lid geworden op: 4 maart 2004, 17:48
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Gert-Paul »

Welke bank gebruik je?

Niet alles sites van banken werken goed met Mozilla, omdat niet alle banken hun site goed gemaakt hebben. De Rabobank site geeft bijvoorbeeld problemen in Mozilla.

Het is dus best waarschijnlijk dat het probleem de website is en niet Mozilla.
Dany
Berichten: 5
Lid geworden op: 22 mei 2004, 7:04
    unknown unknown

java

Bericht door Dany »

Op de site van mijn bank (KBC) verwijzen ze wel naar java, maar als ik deze installeer kan ik nog steeds niet inloggen via mozilla.
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Ik ben ook naar de KBC-website ( www.kbc.be ) gesurfd en aldaar wordt als je op klik hier klikt een Java-applet ingeladen. Vervolgens krijg ik ook nog een beveiligingswaarschuwing, ondertekend door KBC Exploitatie (als ik me niet vergis).
Krijg jij dat ook allemaal en kun je vervolgens toch niet inloggen ? Of krijg je helemaal geen Java te zien ?
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Dany
Berichten: 5
Lid geworden op: 22 mei 2004, 7:04
    unknown unknown

java

Bericht door Dany »

Ik krijg wel het inlogscherm waar men meldt gebruikers worden opgeladen, maar dat is het dan. Verder gebeurt er niets.
Ria
    unknown unknown

Bericht door Ria »

Als je op deze URL klikt wat zie je dan? http://www.picture.com/puzzlecontest/puzzlec.asp
Als Java goed geinstalleerd is moet je in je systray een groen-met-rood koffiekopje zien.
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Van de Nederlandse Postbank is het bijvoorbeeld bekend dat die onder Linux slechts met een bepaalde Java-versie goed werkte. Mogelijk is er in dit geval ook zoiets aan de hand.

Schrijft KBC een bepaalde Java-versie voor ? Of een bepaald besturingssysteem ? (dat laatste lijkt me wat vergaand, want anders had je het ook niet in Java hoeven te maken)
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Dany
Berichten: 5
Lid geworden op: 22 mei 2004, 7:04
    unknown unknown

java plugin

Bericht door Dany »

Heb wat verder gezocht en het volgende gevonden; wanneer ik mozilla open en naar de tab hulp ga en over plugins krijg ik de volgende foutmelding: could not load jvm.dll try to reinstall?
Plaats reactie