markeer alles als gelezen

Hier vind je nieuws over updates met betrekking tot de website. Ook kun je hier suggesties plaatsen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
moZes
Berichten: 1510
Lid geworden op: 30 oktober 2003, 9:49
Locatie: Leeuwarden
    unknown unknown
Contacteer:

markeer alles als gelezen

Bericht door moZes »

Een ideetje voor het forum:
de optie om alle ongelezen berichten te markeren als gelezen, vooral handig na een vakantie. Bovendien wordt de site al steeds populairder :D en is het vaker een kwestie van koppensnellen.
Alvast bedankt.
Gebruikersavatar
ByteWarrior
Berichten: 3825
Lid geworden op: 15 oktober 2003, 14:56
Locatie: Tielt-Winge, België
    unknown unknown
Contacteer:

Re: markeer alles als gelezen

Bericht door ByteWarrior »

moZes schreef:Een ideetje voor het forum:
de optie om alle ongelezen berichten te markeren als gelezen, vooral handig na een vakantie. Bovendien wordt de site al steeds populairder :D en is het vaker een kwestie van koppensnellen.
Alvast bedankt.
Euh... bestaat al hoor. Op de voorpagina van het forum. Helemaal onderaan links, net boven "Wie is er online". Daar staat "Markeer alles als gelezen". En ik denk dat dat gaat doen wat je vraagt. ;-)
Gebruikersavatar
moZes
Berichten: 1510
Lid geworden op: 30 oktober 2003, 9:49
Locatie: Leeuwarden
    unknown unknown
Contacteer:

Re: markeer alles als gelezen

Bericht door moZes »

ByteWarrior schreef:Op de voorpagina van het forum. Helemaal onderaan links, net boven "Wie is er online". Daar staat "Markeer alles als gelezen".
Ik dacht al dat ik dat eens ergens gezien had, maar ik kon het niet meer terugvinden :oops: . Het staat ook nog bij op alle forums rechtsboven.
Waar ik het echter wel zou willen hebben toegevoegd is op de pagina met de laatste posts. Dan kun je lekker snel selecteren en doorlezen.
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Ik gebruik de RSS-feed van het forum frequent om te zien welke berichten als laatste zijn toegevoegd. Alleen als er meer dan 10 berichten op een dag worden toegevoegd/bijgewerkt dan loopt het uit die lijst. Maar dat gebeurt nog net niet.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Gebruikersavatar
ByteWarrior
Berichten: 3825
Lid geworden op: 15 oktober 2003, 14:56
Locatie: Tielt-Winge, België
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door ByteWarrior »

nirwana schreef:Alleen als er meer dan 10 berichten op een dag worden toegevoegd/bijgewerkt dan loopt het uit die lijst. Maar dat gebeurt nog net niet.
Kan je niet aanpassen hoeveel links er in de RSS opgenomen worden? Dan stel ik voor het op 20 in te stellen. Dat is misschien handiger (want dit forum wordt druk!! ;-) ).
Plaats reactie