Te veel stickies op de nieuwpagina

Hier vind je nieuws over updates met betrekking tot de website. Ook kun je hier suggesties plaatsen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
ByteWarrior
Berichten: 3825
Lid geworden op: 15 oktober 2003, 14:56
Locatie: Tielt-Winge, België
    unknown unknown
Contacteer:

Te veel stickies op de nieuwpagina

Bericht door ByteWarrior »

Mij viel het net pas op toen ik een bericht post over de Update Mozilla website. Er zijn gewoon drie sticky nieuwsposts!! Hoewel dit misschien nodig is, zou ik deze zogenaamde 'stickies' wel een andere layout geven (een lichtere achtergrond, andere kleur titel).

Ik merk nu pas dat ik veel berichten gemist hebben Ik kijk namelijk altijd maar naar de eerste paar berichten. Als die niet veranderd zijn, ga ik naar het forum. Maar met die sticky nieuwsberichten staat het nieuws enkele centimeters lager.

Kan er hier misschien voor een oplossing gezorgd worden? Gewoon ervoor zorgen dat het verschil tussen een 'vastgezette post' en een andere duidelijker zijn...
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Op zich een goed idee. Ik heb geen idee of zoiets te realiseren is in Drupal, maar kan natuurlijk altijd even op onderzoek uit of ik ergens een hack kan maken.

Al hoop ik ook dat we binnenkort weer 'back to normal' kunnen en dat die stickies inderdaad niet meer nodig zijn. Desnoods moeten we met een speciaal blok gaan werken waarin nieuws dat wij echt belangrijk vinden gelinkt wordt.
Want op de huidige manier zie je idd slecht wat nieuw is.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Gebruikersavatar
ByteWarrior
Berichten: 3825
Lid geworden op: 15 oktober 2003, 14:56
Locatie: Tielt-Winge, België
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door ByteWarrior »

Ik vind het niet slecht zoals je het nu gedaan hebt (met het zijblok). Daar kan je dan natuurlijk ook wel niet veel informatie inzetten, maar misschien is een klein linkje + een beetje tekst al genoeg.

BTW. Vandaag heb ik een handige link gevonden http://www.getfirefox.com. Handiger dan die toch wel vrij lange link naar de officiële Mozilla projectpagina.
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

ByteWarrior schreef:BTW. Vandaag heb ik een handige link gevonden http://www.getfirefox.com. Handiger dan die toch wel vrij lange link naar de officiële Mozilla projectpagina.
Ja, ik zag gisteren dat Ben die URL ergens gebruikte. Zou hij hem zelf hebben geregistreerd (eventueel namens de Mozilla-organisatie) ?
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
frits
Berichten: 202
Lid geworden op: 22 september 2003, 9:29
    unknown unknown

Bericht door frits »

Klopt Martijn, Ben Goodger heeft, op 12 april van dit jaar, naam geregistreerd:

Registrant:
Goodger, Ben (PJAMTJMQOD)
1-25 Boyd Avenue, Royal Oak
Auckland, Auckland 1003
NZ

Overigens is het aantal stickies op de nieuwspagina weer als 'normaal'.
Irmen
Moderator
Berichten: 315
Lid geworden op: 3 november 2003, 23:09
Locatie: Woerden
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Irmen »

Te veel stickies op de nieuwpagina
Opsmoken die hap dan 8)
Het is tijd ~ Firefox! ~ neem het web in eigen hand
Plaats reactie