1.6a

Mozilla Suite is de huidige Mozilla met alles erop en eraan, dus inclusief MailNews, Composer, etc. De ontwikkeling van Mozilla Suite wordt op den duur stopgezet en vandaar dat het project SeaMonkey is gestart. Qua mogelijkheden en functies komt het sterk overeen met Mozilla Suite.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
moZes
Berichten: 1510
Lid geworden op: 30 oktober 2003, 9:49
Locatie: Leeuwarden
    unknown unknown
Contacteer:

1.6a

Bericht door moZes »

Heeft iemand al ervaring met Mozilla 1.6a?
Nirwana, is het een beetje stabiel?
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Ja, het bevalt me eerlijk gezegd wel goed. Overigens gebruik ik Mozilla Firebird 0.7 doorgaans als standaard-browser, maar soms dan wijk ik even uit naar Mozilla 1.6a. Bijvoorbeeld als ik een bepaalde site wil testen of wil zien hoe een bepaalde extensie werkt (die nog niet naar Firebird is overgezet).

Voor een alpha vind ik het een hele goede versie. En enkele dagen geleden is de 'trunk' voor Mozilla 1.6 beta gesloten, dus zal de 1.6 beta-versie ook niet ver meer weg zijn. Die kan dit weekend wel eens uitkomen, so stay tuned...
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Gebruikersavatar
moZes
Berichten: 1510
Lid geworden op: 30 oktober 2003, 9:49
Locatie: Leeuwarden
    unknown unknown
Contacteer:

1.6a

Bericht door moZes »

Misschien door een vreemde installatie van 1.6a, maar om de een of andere reden ziet mijn XP systeem niet meer dat het Mozilla ikoontje bij .htm en .html bestanden hoort in Verkenner. Iemand anders die dat ook opgevallen is?
Plaats reactie