Mozbrowser.nl: reactie plaatsen

Hier vind je nieuws over updates met betrekking tot de website. Ook kun je hier suggesties plaatsen.
Plaats reactie
bavel
Berichten: 77
Lid geworden op: 12 februari 2005, 10:14
Locatie: Bavel, dus.
    unknown unknown

Mozbrowser.nl: reactie plaatsen

Bericht door bavel »

Als ik wil reageren op een nieuwsbericht op Mozbrowser.nl dan moet ik eerst inloggen. Dat doe ik, door het invullen van naam en wachtwoord linksonder op de pagina - en krijg dan mijn persoonlijke gegevens te zien. Als ik dan, ingelogd en wel, terugkeer naar de pagina met het nieuws waarop ik wil reageren - dan kan ik niet reageren maar moet ik opnieuw inloggen! Kan dit niet wat duidelijker geregeld worden?

Correctie: dit probleem doet zich alleen bij een beperkt aantal onderwerpen voor. Kennelijk kan de auteur van een bericht bepalen of er een reactie mag worden toegevoegd... Maar inderdaad: dat zou dan duidelijker kunnen worden aangegeven.
Gebruikersavatar
sc00zy
Berichten: 1811
Lid geworden op: 22 juli 2004, 10:03
Locatie: Assen
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door sc00zy »

Er zijn plannen om MozBrowser op de schop te nemen en dan kunnen we wellicht dit punt ook meenemen.
Gebruikersavatar
vulture
Berichten: 3981
Lid geworden op: 20 november 2004, 17:58
Locatie: Zoo (aasgier)
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door vulture »

sc00zy schreef:Er zijn plannen om MozBrowser op de schop te nemen en dan kunnen we wellicht dit punt ook meenemen.
Wat zijn de plannen? Misschien kunnen we meedenken.
MAC OSX 10.48 en Ubuntu 6.10
Ferdi's World en Ferdi's Photo's
Gebruikersavatar
ByteWarrior
Berichten: 3825
Lid geworden op: 15 oktober 2003, 14:56
Locatie: Tielt-Winge, België
    unknown unknown
Contacteer:

Re: Mozbrowser.nl: reactie plaatsen

Bericht door ByteWarrior »

bavel schreef:Als ik dan, ingelogd en wel, terugkeer naar de pagina met het nieuws waarop ik wil reageren - dan kan ik niet reageren maar moet ik opnieuw inloggen!
Je hebt toch toevallig niet de "back" knop gebruikt om terug te gaan? (of backspace)??
bavel
Berichten: 77
Lid geworden op: 12 februari 2005, 10:14
Locatie: Bavel, dus.
    unknown unknown

Bericht door bavel »

Je hebt toch toevallig niet de "back" knop gebruikt om terug te gaan? (of backspace)??
Nee, ik ging opnieuw naar de pagina via de link in de Sage zijbalk. Ik zag geen andere mogelijkheid om naar de pagina terug te gaan: misschien is een extra knopje een idee?
Gebruikersavatar
sc00zy
Berichten: 1811
Lid geworden op: 22 juli 2004, 10:03
Locatie: Assen
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door sc00zy »

aasgier schreef:
sc00zy schreef:Er zijn plannen om MozBrowser op de schop te nemen en dan kunnen we wellicht dit punt ook meenemen.
Wat zijn de plannen? Misschien kunnen we meedenken.
De plannen zijn dat MB op de schop moet :lol:
Plaats reactie