Een wonderlijk staaltje...

Mozilla Thunderbird is het e-mailprogramma van Mozilla. Dit is gebaseerd op Mozilla MailNews. Met Lightning kun je hieraan een agenda toevoegen.
Gebruikersavatar
Jan
Berichten: 59
Lid geworden op: 18 mei 2004, 9:06
Locatie: Groningen
    unknown unknown

Bericht door Jan »

Ik wil hem ook wel even proberen M_M . Ik heb MSN. (kijk even bij je Hotmail)
Robby
Berichten: 253
Lid geworden op: 30 april 2004, 10:58
    unknown unknown

Bericht door Robby »

Misschien is het goed om de niet werkende installer even van de downloadsite te halen tot het wel werkt?

Overigens snap ik niet dat een vertalingen van de installer invloed kan hebben op de functionaliteit. De engelstalige versie van de installer werkt toch wel? Misschien is het goed om dat eerst na te gaan?

Robby
Gebruikersavatar
Mad Maks
Berichten: 1446
Lid geworden op: 7 oktober 2003, 16:58
Locatie: Luzy, france
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Mad Maks »

Robby schreef:Misschien is het goed om de niet werkende installer even van de downloadsite te halen tot het wel werkt?

Overigens snap ik niet dat een vertalingen van de installer invloed kan hebben op de functionaliteit. De engelstalige versie van de installer werkt toch wel? Misschien is het goed om dat eerst na te gaan?

Robby
even weg halen gaat niet vanwege de mirrors. De installer moet niet alleen vertaald worden maar ook aangepast worden zodat hij ook echt het nederlands activeerd. Een nieuw probleem is dat de nieuwe extensie's vaak de engelse taalbestanden nodig heeft en je die ook moet installeren.

maar ik heb de fout gevonden denk ik ( iets waar ik op mijn computer door het vele testen geen last meer van had). ik ga nu het laten testen.

groet

MM
Gebruikersavatar
Mad Maks
Berichten: 1446
Lid geworden op: 7 oktober 2003, 16:58
Locatie: Luzy, france
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Mad Maks »

Jan schreef:Ik wil hem ook wel even proberen M_M . Ik heb MSN. (kijk even bij je Hotmail)
ik zie niks bij de hotmail (tim_maks@hotmail.com)

groet

MM

edit: ik zie nu pas dat het fout in mijn profiel staat :oops:
Ria
    unknown unknown

Bericht door Ria »

Mad Maks schreef:ria heb jij msn of icq?
Nee helaas, wel gewoon mail maar daar zal je niks aan hebben. Bovendien moet ik weer weg maar ben over een uur terug. Dan merk ik het wel. Brr, het stortregent hier.

Succes,
Ria
Gebruikersavatar
Mad Maks
Berichten: 1446
Lid geworden op: 7 oktober 2003, 16:58
Locatie: Luzy, france
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Mad Maks »

Ria schreef:Brr, het stortregent hier.
hier ook :? blijf lekker binnen :D
Robby
Berichten: 253
Lid geworden op: 30 april 2004, 10:58
    unknown unknown

Bericht door Robby »

aha..., 'vertalen' is dus niet het goede woord.

Dan heb ik toch echt de goede titel..."wonderlijk staaltje" :)

Gezien de diverse problemen met de extenties die gemeld worden op de forums, denk toch maar even te wachten tot de volgende versie uit komt. Ik had al diverse problemen met de extenties en nu werkt het net allemaal.

Hopelijk heb je er tegen die tijd niet genoeg van, van al dat 'vertalen' en ben je weer net zo snel als nu...

Robby
Plaats reactie