Forum onderwerp zoek

Mozilla Thunderbird is het e-mailprogramma van Mozilla. Dit is gebaseerd op Mozilla MailNews. Met Lightning kun je hieraan een agenda toevoegen.
Plaats reactie
Robby
Berichten: 253
Lid geworden op: 30 april 2004, 10:58
    unknown unknown

Forum onderwerp zoek

Bericht door Robby »

Ik heb gereageerd op "Thunderbird roadmap update" (het hoofdscherm van deze site). Maar het is zoek.

:? Wil dan nieeeeeeeeemand weten wat ik er van denk.... :cry: :cry:

Wat doe ik fout? Ik kon geen naam op geven. Automatisch kwam daar "anoniempje" te staan. Daarna was het berichtje zoek. Via history weer gevonden en op gereageerd (mijn naam toegevoegd). En nu helemaal verdwenen (ook in de history).

Robby
Gebruikersavatar
Gert-Paul
Berichten: 2358
Lid geworden op: 4 maart 2004, 17:48
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Gert-Paul »

Ik kan allebei je berichten gewoon zien hoor, eventueel de pagina een keer vernieuwen om te zorgen dat hij niet meer uit de cache gehaald wordt.

Om met je naam te reageren moet je je eerst aanmelden. Ik zie bijvoorbeeld altijd 'GertPaul' staan als ik wil reageren, omdat dat mijn account naam op de frontpage is. Als je niet ingelogd bent dan staat er altijd anoniempje.

Probeer dus eens een nieuw account aan te maken als je dat nog niet gedaan hebt: http://www.mozbrowser.nl/user/register en dan in te loggen. Dan heb je gewoon je eigen naam.
Robby
Berichten: 253
Lid geworden op: 30 april 2004, 10:58
    unknown unknown

Bericht door Robby »

Gert-Paul,

Ik snap het niet helemaal wat je schrijft. Ik heb een account (want anders zou ik hier op het forum ook niet kunnen posten he!). Bedoel je een ander account?

Ik ben ingelogd en bij mij is er dan geen invulveld zichtbaar voor mijn naam.

Verder heb ik diverse keren ververst, opnieuw aangemeld enz. Niets te zien... maar ja wel via IE (op mijn werk).


Strange days...
Gebruikersavatar
ByteWarrior
Berichten: 3825
Lid geworden op: 15 oktober 2003, 14:56
Locatie: Tielt-Winge, België
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door ByteWarrior »

Robby schreef:Ik heb een account (want anders zou ik hier op het forum ook niet kunnen posten he!). Bedoel je een ander account?
De accounts van het forum en van de website (MozBrowser) hebben niets met elkaar te maken. Je kan dus ingelogd zijn op het forum, maar niet ingelogd zijn op de website (of andersom).

Je moet dus twee accounts hebben: één voor dit forum en één voor de website. Je kan wel dezelfde login en hetzelfde wachtwoord nemen. Dan moet je toch al die extra informatie niet onthouden...
Robby
Berichten: 253
Lid geworden op: 30 april 2004, 10:58
    unknown unknown

Bericht door Robby »

AHA!

Juist dat verklaart het e.e.a.

Maar waarom zie ik mijn eigen posts niet meer? Heb je daar ook een verklaring voor?
Robby
Berichten: 253
Lid geworden op: 30 april 2004, 10:58
    unknown unknown

Bericht door Robby »

Ben nu thuis en kan mijn opmerkingen wel zien.

Blijft vreemd!
Gebruikersavatar
ByteWarrior
Berichten: 3825
Lid geworden op: 15 oktober 2003, 14:56
Locatie: Tielt-Winge, België
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door ByteWarrior »

Robby schreef:Maar waarom zie ik mijn eigen posts niet meer? Heb je daar ook een verklaring voor?
Misschien slaagt je FFx nogal veel op in de cache. Druk eens shift+reload. De hele pagina wordt dan terug ingeladen (niet uit de cache gelezen).
Robby
Berichten: 253
Lid geworden op: 30 april 2004, 10:58
    unknown unknown

Bericht door Robby »

Oke...,

Dat doe ik dan maandag op mijn werk. Want thuis loopt alles op rolletjes :)

Robby
Gebruikersavatar
JaY
Berichten: 48
Lid geworden op: 16 juni 2004, 8:44
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door JaY »

[offtopic]
Robby schreef:Oke...,
Dat doe ik dan maandag op mijn werk. Want thuis loopt alles op rolletjes :)

Robby
Ambtenaar! :P

[/offtopic]

optopic:
Ik heb er ook wel eens last van op de frontpage, maar een harde reload (shift+reload) en/of cache legen werken hier idd goed :)
Gast
    unknown unknown

Bericht door Gast »

:oops:


(hopelijk niet al te lang meer)
Robby
Berichten: 253
Lid geworden op: 30 april 2004, 10:58
    unknown unknown

Bericht door Robby »

Vandaag weer op mijn werk (waar het probleem zich voordeed). Maar nu kan ik alles gewoon lezen...
Het zal dus wel aan de computers hier liggen en niet aan de site.

Groet,


Robby
Plaats reactie