firewall voor mozilla 7.1?????

Hierin kan alles wat te maken heeft met beveiliging op het Internet. Bijvoorbeeld het beveiligd versturen van emails of het voorkomen van adware, spyware en andere ongewenste software.
Plaats reactie
wadgeest
    unknown unknown

firewall voor mozilla 7.1?????

Bericht door wadgeest »

:oops:
heb zins vanmorgen de mozilla 7.1 erop staan, maar nu zou ik willen weten of er firewall is voor mozilla ????
bvd
ps.wat ik tot nu toe met deze browser kan doen is gewoon +++++++
Ria
    unknown unknown

Bericht door Ria »

Ik vind Kerio wel erg goed: http://www.321download.com/LastFreeware ... opf215.zip
Maar Zonealarm is ook erg populair: http://www.pcworld.com/downloads/file_d ... 228,00.asp

Groeten,
Ria
Gebruikersavatar
ByteWarrior
Berichten: 3825
Lid geworden op: 15 oktober 2003, 14:56
Locatie: Tielt-Winge, België
    unknown unknown
Contacteer:

Re: firewall voor mozilla 7.1?????

Bericht door ByteWarrior »

wadgeest schreef:heb zins vanmorgen de mozilla 7.1 erop staan, maar nu zou ik willen weten of er firewall is voor mozilla ????
7.1 ?? Wauw, jij kan wel erg ver in de toekomst kijken. ;-) (Ik denk dat je 1.7 bedoelt).

En een firewall heeft eigenlijk niet rechtstreeks iets met je browser te maken. Je kan eender welke firewall installeren. Je moet enkel zien dat je mozilla.exe toevoegd als een te vertrouwen programma (zodat je kan internetten).
wadgeest
    unknown unknown

Re: firewall voor mozilla 7.1?????

Bericht door wadgeest »

ByteWarrior schreef:
wadgeest schreef:heb zins vanmorgen de mozilla 7.1 erop staan, maar nu zou ik willen weten of er firewall is voor mozilla ????
7.1 ?? Wauw, jij kan wel erg ver in de toekomst kijken. ;-) (Ik denk dat je 1.7 bedoelt).

En een firewall heeft eigenlijk niet rechtstreeks iets met je browser te maken. Je kan eender welke firewall installeren. Je moet enkel zien dat je mozilla.exe toevoegd als een te vertrouwen programma (zodat je kan internetten).
:oops: :oops: :oops: :D
1.7 is het toch maar geworden.
de 7.1 werkt nog NIET :idea: zo goed.
en ieder bedankt voor de reactie :lol:
Plaats reactie