sunbird nl 0.3a1

Dit forum is voor Mozilla Sunbird, Lightning en Calendar. Dit zijn de agenda-toepassingen van Mozilla. Zie het Calendar-project voor meer info.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
koenh
Berichten: 222
Lid geworden op: 7 april 2005, 11:02
    unknown unknown

sunbird nl 0.3a1

Bericht door koenh »

Is versie 0.3 (a1) reeds in het nederlands beschikbaar?

Indien deze niet beschikbaar is, zijn er dan al mensen mee bezig (om geen dubbel werk te verrichten),
en zoja, kan ik helpen?
en zonee, hoe moet ik daar juist aan beginnen. (http://wiki.mozilla.org/Sunbird:Localization geeft een overzicht van hoe het moet, maar ik vind dat bestand niet juist terug (calendar-nl-NL.jar of calendar-nl-BE.jar) ik heb in de engelse versie wel het bestand en_US.jar gevonden... is het dat?
JAF
Berichten: 107
Lid geworden op: 2 februari 2005, 17:03
Locatie: Enschede
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door JAF »

Ik wil ook wel helpen, dat heb ik al gemaild via http://www.mozilla-nl.org/contact
Gebruikersavatar
Gert-Paul
Berichten: 2358
Lid geworden op: 4 maart 2004, 17:48
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Gert-Paul »

Er is nog geen vertaling van Sunbird 0.3a1 beschikbaar. Ik heb van de vertaler, Martijn Ras, al een tijdje niets gehoord. De mailtjes in de categorie Sunbird komen ook bij hem terecht.

Ik weet niet of hij al met de vertaling begonnen is, maar het duurt meestal wel een tijdje. Ik hoop dat hij snel antwoord, zodat jullie dingen kunnen regelen. Het zou wel mooi zijn als er snel een vertaling zou zijn. Dan kunnen gelijk veel opmerkingen over versie 0.2 verwerkt worden.
Martijn.Ras
Berichten: 3
Lid geworden op: 9 november 2005, 18:47
    unknown unknown

Vertaling Sunbird

Bericht door Martijn.Ras »

Ik heb koen78 en JAF gevraagd per e-mail contact met mij op te nemen, wij zullen de openstaande taken onderling verdelen.
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Re: Vertaling Sunbird

Bericht door nirwana »

Martijn.Ras schreef:Ik heb koen78 en JAF gevraagd per e-mail contact met mij op te nemen, wij zullen de openstaande taken onderling verdelen.
Dat klinkt veelbelovend.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Plaats reactie