Plaatjes kopiëren

Mozilla Suite is de huidige Mozilla met alles erop en eraan, dus inclusief MailNews, Composer, etc. De ontwikkeling van Mozilla Suite wordt op den duur stopgezet en vandaar dat het project SeaMonkey is gestart. Qua mogelijkheden en functies komt het sterk overeen met Mozilla Suite.
Plaats reactie
Erik Jan
    unknown unknown

Plaatjes kopiëren

Bericht door Erik Jan »

Soms vind ik op een website een leuk plaatje dat ik kopiëren wil. In Internet explorer kun je dan rechts-klikken en "kopiëren" kiezen. In je andere programma plak je dan het plaatje moeiteloos in. In Mozilla echter kan ik die optie niet vinden. Dan moet ik het plaatje afzonderlijk bekijken, selecteren, opslaan op schijf en dan in het andere programma openen. Als dat niet omslachtig is.

Of heb ik ergens een optie gemist?

Erik.
Gebruikersavatar
Gert-Paul
Berichten: 2358
Lid geworden op: 4 maart 2004, 17:48
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Gert-Paul »

In Firefox kan dit sinds 0.9 en voor Firefox 0.8 was daar een extensie voor. Kijk op http://extensionroom.mozdev.org/more-info/copyimage om hem te installeren (werkt ook voor de Suite, dus voor jou..)
Erikjan
    unknown unknown

Bericht door Erikjan »

Dank je wel, Gert-Paul,
dit is precies wat ik bedoel. Alleen, als ik het pakket wil installeren, dan krijg ik het bericht , dat het pakket niet geldig is. Ik zal nog wel zien.

Erik
Gebruikersavatar
moZes
Berichten: 1510
Lid geworden op: 30 oktober 2003, 9:49
Locatie: Leeuwarden
    unknown unknown
Contacteer:

NL versie

Bericht door moZes »

Ik heb even een Nederlandse versie gemaakt:
hier downloaden en lokaal opslaan, dan vervolgens open met Bestand -> Bestand Openen.
Erik Jan
    unknown unknown

Bericht door Erik Jan »

Mijn beste MoZes,

je bent een bovenste beste. Hartelijk bedankt. Ik ben de "Erik" die jij naar deze site verwezen hebt.

Erik.
Gebruikersavatar
moZes
Berichten: 1510
Lid geworden op: 30 oktober 2003, 9:49
Locatie: Leeuwarden
    unknown unknown
Contacteer:

Welkom Erik

Bericht door moZes »

Erik Jan schreef:Ik ben de "Erik" die jij naar deze site verwezen hebt.
Niet om je daar weg te halen, maar in je eigen taal is vaak toch wat gemakkelijker.
Het voordeel van de engelse nieuwsgroep is dat er af en toe nog een aantal experts rondlopen.

Welkom hier!
Plaats reactie