Vertaling Firemonger

Hieronder vallen alle vertalingen die nog geen eigen forum hebben.
asciimonster
Berichten: 4
Lid geworden op: 19 december 2005, 13:53
    unknown unknown

Re: Nederlands vertaling klaar

Bericht door asciimonster »

Tonnes schreef: Is dat wel de bedoeling? M.a.w., is er geen sprake van een taalkeuze en vereiste /nl-NL/-structuur?
Jaja, dat komt in de nieuwe versie. In de officiele release (uitgave?) is de taalkeuze uitgeschakeld om misbruik/fouten te voorkomen. Door het in en-US the plaatsen werkt het altijd.
Zaffo
Berichten: 257
Lid geworden op: 6 juni 2005, 15:17
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Zaffo »

Ik heb ook zoveel mogelijk FF open gehouden om alle uitgelegde dingen na te lopen tijdens het vertalen. Maar aangezien de 'Download manager' 'Downloads' het en de 'Extensies manager' in Firefox de naam 'Extensies' draagt kon ik die niet letterlijk overnemen vanuit Firefox. Zelfde met Thunderbird denk ik. Ik moet nu wel zeggen dat ik Beheerder een betere vertaling vind, dus als iedereen het daar mee eens is zal ik het even veranderen.
Gebruikersavatar
Tonnes
Berichten: 814
Lid geworden op: 20 november 2004, 21:40
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Tonnes »

Je kunt inderdaad beter 'downloadbeheerder' en 'extensiebeheerder' gebruiken; het ging vooral om het 'manager'.

Heb overigens een begin gemaakt met nalopen van e.e.a., ter info. Wanneer moet het eigenlijk af zijn?
Zaffo
Berichten: 257
Lid geworden op: 6 juni 2005, 15:17
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Zaffo »

Tijdslimiet is er niet, dus daar hoeven we ons nog niet druk om te maken. Al schieten we wel op.

Ik heb trouwes een vertaling van FirefoxView gemaakt en naar de maker van FFview gestuurd. O o o, wat een werk was het om die 4 zinnen te vertalen. :)
asciimonster
Berichten: 4
Lid geworden op: 19 december 2005, 13:53
    unknown unknown

Firemonger

Bericht door asciimonster »

Voor iedereen die het nog niet gemerkt hebben: De nederandse beta-versie van Firemonger is al een weekje uit, zie hier. Sinds ons (Zaffo en ik) kleine forum het grootste gedeelte van de tijd het niet doet, kan je commentaar het liefste naar mozfiremongernl@yahoo.co.uk sturen.

P.S. Ik ben bezig met de vertaling van mozgest. (Dat was wel wat meer werk dan 4 zinnen :D ) Geinterresseerden kunnen de laaste uitgave ("nighly build") hier downloaden. Er zit jammergenoeg een foutje in de vertaling waardoor de optiespagina niet laad dus vervang de bestaand bestanden met deze hier. Commentaar is welkom op mozfiremongernl@yahoo.co.uk.
Zaffo
Berichten: 257
Lid geworden op: 6 juni 2005, 15:17
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Zaffo »

Alle Firefox extensies hebben inmiddels een vertaling, zie hier. Als ze goed gekeurd worden zal ik de vertaling naar de makers sturen zodat de toekomstige versies ook van en vertaling voorzien zijn. De vertaling van Firemonger zelf is ook al aan zijn eind dankzij de hulp van Tonnes. Als binnenkort de final release van Thunderbird 1.5 uit komt hebben we hopelijk ook een final release van de Nederlandstalige Firemonger.

Ik heb gelezen dat SteunFirefox, helaas, de advertentie niet zal halen. Maar dan komt Firemonger om de hoek.. :D De statistieken van Firemonger zien er mooi uit. Maargoed...

Reacties en commentaar zijn welkom. :wink:
asciimonster
Berichten: 4
Lid geworden op: 19 december 2005, 13:53
    unknown unknown

Firemonger 1.5.0.2 is uit

Bericht door asciimonster »

De vele problemen van firemonger versie 1.5.0.1 zijn eindelijk opgelost... :D Precies op tijd om 1.5.0.2 uit te brengen. :cry:

De nederlandse versie staat als eerste in de rij om uitgebracht te worden. Als deze verschijnt zijn jullie de eerste die het horen.
Plaats reactie