Activatiecode per E-mail :: Hoe lang duurt dat?

Hier vind je nieuws over updates met betrekking tot de website. Ook kun je hier suggesties plaatsen.
Plaats reactie
Gast
    unknown unknown

Activatiecode per E-mail :: Hoe lang duurt dat?

Bericht door Gast »

Ik heb me net geregistreerd (althans; een poging daartoe). Hoe lang zou het moeten duren voordat ik de activatie code (of hoe dat ook moge heten) per E-mail mag ontvangen? :?

Ik wacht ongeduldig! :lol:

Het kan zijn dat de (spam)filters van mijn E-mail progje iets te streng staan afgesteld. Maar, ik zag geen filter activiteiten in mijn log. En het E-mail adres dat ik ingegeven heb in het registratie formulier klopt (ff ge-ver-her-dubbelchecked).

Stel dat er iets fout is gegaan (waar of hoe, maakt me nix uit); wat moet ik doen om die activatie-mail nogmaals toegestuurd te krijgen?

Of ben ik gewoon te ongeduldig? 8)
Gebruikersavatar
ByteWarrior
Berichten: 3825
Lid geworden op: 15 oktober 2003, 14:56
Locatie: Tielt-Winge, België
    unknown unknown
Contacteer:

Re: Activatiecode per E-mail :: Hoe lang duurt dat?

Bericht door ByteWarrior »

Gast schreef:Of ben ik gewoon te ongeduldig? 8)
Ik weet niet hoe lang het bij dit forum duurt, maar op sommige websites duurt het tot een dag eer je zo'n activatiemail ontvangt. Zo lang zal het wel niet duren hier.

Controleer je logs eens van je spamprogramma. Misschien staat de mail er tussen...
Gast (dezelfde)
    unknown unknown

Re: Activatiecode per E-mail :: Hoe lang duurt dat?

Bericht door Gast (dezelfde) »

ByteWarrior schreef:
Gast schreef:Of ben ik gewoon te ongeduldig? 8)
Controleer je logs eens van je spamprogramma. Misschien staat de mail er tussen...
Nope.

-wacht ongeduldig nog even verder af- :roll:
Gebruikersavatar
Gert-Paul
Berichten: 2358
Lid geworden op: 4 maart 2004, 17:48
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Gert-Paul »

Wat ik me kon herrinneren ging het bij mij redelijk snel op MozBrowser. Kan zijn dat deze keer langzamer gaat, maar een uur kan het zeker niet geweest zijn.
Gast (dezelfde)
    unknown unknown

Bericht door Gast (dezelfde) »

Gert-Paul schreef:Wat ik me kon herrinneren ging het bij mij redelijk snel op MozBrowser. Kan zijn dat deze keer langzamer gaat, maar een uur kan het zeker niet geweest zijn.
Wel, het is al langer dan een uur geweest. :)

Geen bericht ontvangen, ik ga er maar vanuit dat er iets (whatever) niet goed is gegaan. Kom ik toch nog even terug op mijn vorige vraag; weet iemand of het mogelijk is om de activatie code nogmaals toegestuurd te krijgen?
Gebruikersavatar
ByteWarrior
Berichten: 3825
Lid geworden op: 15 oktober 2003, 14:56
Locatie: Tielt-Winge, België
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door ByteWarrior »

Gast (dezelfde) schreef:Geen bericht ontvangen, ik ga er maar vanuit dat er iets (whatever) niet goed is gegaan.


Ben jij toevallig Scorzoner A? Dan is je registratie wel gelukt...

Misschien heb je een ander e-mailadres opgegeven.
Soms blijven e-mails ook wel eens wat langer bij je ISP 'plakken'. Ik zou toch nog even wachten, waarschijnlijk komt de mail er nog wel door...
Kom ik toch nog even terug op mijn vorige vraag; weet iemand of het mogelijk is om de activatie code nogmaals toegestuurd te krijgen?
Ik denk niet dat het mogelijk is om de activatiecode nogmaals toegestuurd te krijgen. De makkelijkste methode is terug registreren. Ik veronderstel dan wel dat je een andere login zult moeten nemen.
frits
Berichten: 202
Lid geworden op: 22 september 2003, 9:29
    unknown unknown

Bericht door frits »

Misschien zou je kunnen zeggen onder welk mailadres je dat hebt gedaan? Dat hoeft niet per se via dit forum, maar kun je ook mailen naar info@mozbrowser.nl. Dat kan ik zien of je je hebt aangemeld.
Gast (dezelfde)
    unknown unknown

Bericht door Gast (dezelfde) »

ByteWarrior schreef:
Gast (dezelfde) schreef:Geen bericht ontvangen, ik ga er maar vanuit dat er iets (whatever) niet goed is gegaan.


Ben jij toevallig Scorzoner A? Dan is je registratie wel gelukt...
Yep. The-one-and-only. :wink:

Ik zag ook dat de registratie op zich wel gelukt was. Maar ja, tijdens een poging tot inloggen krijg ik (natuurlijk) een error.

Ik moet gewoon het account alleen nog activeren.
Misschien heb je een ander e-mailadres opgegeven.
Soms blijven e-mails ook wel eens wat langer bij je ISP 'plakken'. Ik zou toch nog even wachten, waarschijnlijk komt de mail er nog wel door...
Ja, daar dat dacht ik ook aan. Dus, dat heb ik even getest. Andere mail-testjes die ik in navolging van die gedachtengang heb gedaan (ook via andere on-line services) komen op het desbetreffende E-mail account gewoon aan, binnen de 'normale tijd'.
Kom ik toch nog even terug op mijn vorige vraag; weet iemand of het mogelijk is om de activatie code nogmaals toegestuurd te krijgen?

Ik denk niet dat het mogelijk is om de activatiecode nogmaals toegestuurd te krijgen. De makkelijkste methode is terug registreren. Ik veronderstel dan wel dat je een andere login zult moeten nemen.
Dat is natuurlijk altijd een mogelijkheid. Bedankt voor het meedenken!
Gast
    unknown unknown

Bericht door Gast »

Frits schreef:Misschien zou je kunnen zeggen onder welk mailadres je dat hebt gedaan? Dat hoeft niet per se via dit forum, maar kun je ook mailen naar info@mozbrowser.nl. Dat kan ik zien of je je hebt aangemeld.
Ik heb zojuist een E-Mail naar dat adres verzonden.

Bedankt voor alle hulp en tips, allemaal.
Gast (dezelfde)
    unknown unknown

Bericht door Gast (dezelfde) »

Anonymous schreef:
Frits schreef:Misschien zou je kunnen zeggen onder welk mailadres je dat hebt gedaan? Dat hoeft niet per se via dit forum, maar kun je ook mailen naar info@mozbrowser.nl. Dat kan ik zien of je je hebt aangemeld.
Ik heb zojuist een E-Mail naar dat adres verzonden.
Ik heb je antwoord mail ontvangen. Ik heb getracht een ander account aan te maken (onder een aangepaste naam), maar ja... Dan moet ik ook weer een ander E-mail adres invullen, anders werkt dat niet.

Da's geen optie voor me. Nu ja, dan ga ik maar 'ongeregistreerd' verder. 8)
Gebruikersavatar
Scorzon Era
Berichten: 1878
Lid geworden op: 4 juli 2004, 19:50
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Scorzon Era »

Gast (dezelfde) schreef:Dan moet ik ook weer een ander E-mail adres invullen, anders werkt dat niet.

Da's geen optie voor me. Nu ja, dan ga ik maar 'ongeregistreerd' verder. 8)
Herstel... Ik ga gewoon geregistreerd verder...
(Had niemand ff me kunnen herinneren aan hotmail??? :lol: :lol: :lol: :lol:)
Plaats reactie