0.9.2 "Profile Manager" laadt gewoon FF

Mozilla Firefox is de webbrowser van Mozilla. Volg in geval van problemen eerst onze standaard diagnose.
Plaats reactie
es_Dee
Berichten: 32
Lid geworden op: 14 juni 2004, 17:49
Locatie: Kortrijk, België
    unknown unknown

0.9.2 "Profile Manager" laadt gewoon FF

Bericht door es_Dee »

hallo,

ik heb een uurtje geleden FF 0.9.2 gewoon over mijn 0.9.1 installatie gezet. Wanneer ik nu de Profile Manager wil openen dan wordt een nieuw FF venster geopend. Dit gebeurt zowel langs de snelkoppeling in het Start menu als via de opdrachtregel.

Iemand enig idee hoe dit verholpen kan worden?

dank bij voorbaat :)

os: Win Xp Home Sp 1a
Gebruikersavatar
ByteWarrior
Berichten: 3825
Lid geworden op: 15 oktober 2003, 14:56
Locatie: Tielt-Winge, België
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door ByteWarrior »

Welk commando geef je op de opdrachtregel??

Kijk ook eens in je map met profielen. Is daar iets gewijzigd? Zijn al je profielen daar nog?
es_Dee
Berichten: 32
Lid geworden op: 14 juni 2004, 17:49
Locatie: Kortrijk, België
    unknown unknown

Bericht door es_Dee »

>in de opdrachtregel typ ik volgende : "C:\Program Files\Mozilla Firefox\firefox.exe" -ProfileManager

vóór ik 0.9.2 installeerde kwam ik zo terecht in de profile manager

>en al mijn profielen zijn nog in orde hoor. ik moet wel zeggen dat ik gisteren een profiel gekopieerd heb naar een andere gebruikersaccount in xp, maar dat is gewoon kopiëren van bestanden , dus dat zou ook het probleem niet mogen zijn :roll:

oh ja, en sorry voor de late reply, was thread wat uit het oog verloren
Gebruikersavatar
ByteWarrior
Berichten: 3825
Lid geworden op: 15 oktober 2003, 14:56
Locatie: Tielt-Winge, België
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door ByteWarrior »

es_Dee schreef:in de opdrachtregel typ ik volgende : "C:\Program Files\Mozilla Firefox\firefox.exe" -ProfileManager
Was het niet gewoon "-p"??
en al mijn profielen zijn nog in orde hoor. ik moet wel zeggen dat ik gisteren een profiel gekopieerd heb naar een andere gebruikersaccount in xp, maar dat is gewoon kopiëren van bestanden , dus dat zou ook het probleem niet mogen zijn :roll:
Daar zal het waarschijnlijk niet aan liggen, maar neem toch maar een backup (je weet nooit ...).
es_Dee
Berichten: 32
Lid geworden op: 14 juni 2004, 17:49
Locatie: Kortrijk, België
    unknown unknown

Bericht door es_Dee »

Was het niet gewoon "-p"??
idd, had gewoon verkeerd getypt :oops:

anyway, ik heb gewoon mijn profielen eens gebackupt, en dan een cleane install gedaan (duss eerst uninstall, dan install) en nu is alle in orde.

toch bedankt voor je hulp
Plaats reactie