Niet laden Schiphol pagina

Mozilla Firefox is de webbrowser van Mozilla. Volg in geval van problemen eerst onze standaard diagnose.
Plaats reactie
Gast
    unknown unknown

Niet laden Schiphol pagina

Bericht door Gast »

Ik probeer aktuele vluchtinformatie op te vragen, maar als ik een bep. aankomstijd opvraag lukt dat niet.
Kan iemand mij hierbij helpen?
Ik gebruik deze info regelmatig daar ik op een Schiphol taxi rij.
frits
Berichten: 202
Lid geworden op: 22 september 2003, 9:29
    unknown unknown

Bericht door frits »

Het is wel handig als je aangeeft welke pagina je dan bezoekt. Misschien is het een site die slecht leesbaar is in Firefox, en in dat geval is het een item dat goed is voor de Blacklist. Maar zolang we niet weten om welke site het gaat...
Gast
    unknown unknown

Bericht door Gast »

ugh sry....het is www.schiphol.nl ->luchthaveninformatie -> uitgebreid zoeken (onder actuele vluchtinformatie) -> dan een vlucht intypen en op zoeken klikken. Dan gebeurd er dus niets.
Gebruikersavatar
pw1
Berichten: 296
Lid geworden op: 11 oktober 2003, 15:11
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door pw1 »

Bij werkt het prima. Misschien een tijdelijk probleem met de Schiphol-website? Werkte de pagina wel in een andere browser?
Gast
    unknown unknown

Bericht door Gast »

werkt wel in IE....Dus als je op zoeken klikt krijg je info over de desbetreffende vlucht?
Bij mij gebeurd er dus niets als ik op zoeken klik.
Gebruikersavatar
pw1
Berichten: 296
Lid geworden op: 11 oktober 2003, 15:11
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door pw1 »

Ja, ik krijg gewoon de vluchtinformatie. Dan is het dus een probleem met jouw Firefox. Hmmm.... probeer eens de cache te legen voordat je de pagina bezoekt (> Tools > Options - Privacy - en klik op Clear achter Cache).
Plaats reactie