flikkerend beeld in firefox 0.9

Mozilla Firefox is de webbrowser van Mozilla. Volg in geval van problemen eerst onze standaard diagnose.
Plaats reactie
lud0
    unknown unknown

flikkerend beeld in firefox 0.9

Bericht door lud0 »

Hallo (en alvast bedankt)
Ik heb Firefox ondekt en was snel overtuigt dat dit een IE <b>"crusher"</b> is, maar ik heb een probleem.. ;
mijn beeld flikkert af en toe... :shock:

Het enigste wat ik heb kunnen ondekke is dat als ik<b> Vieuw picture</b> click en daarna trug ga is het probleem verholpen...

Iemand enig idee. ?¿
en nog bedankt voor je tijd..
lud0
    unknown unknown

Ik weer

Bericht door lud0 »

Dat van Vieuw image is ook soms maar de oplossing (kom ik net achter)
Ria
Berichten: 478
Lid geworden op: 11 juli 2004, 17:38
    unknown unknown

Bericht door Ria »

Dat het beeld flikkert heb ik nog nooit gehad, maar wel dat het beeld beweegt. Een soort dansen, trillen en schokken.
Dan zie je dat de toolbar omlaag beweegt en de pagina omhoog, maar dan telkens herhaald.
Dit heeft een onbekende oorzaak. Firefox lijkt het dan ergens moeilijk mee te hebben. Soms gaat het vanzelf voorbij, maar als dat niet het geval is kan je wat extensies uitschakelen om te kijken of dat helpt. Anders zou je kunnen overwegen om je profiel te vernieuwen.
Gebruikersavatar
ByteWarrior
Berichten: 3825
Lid geworden op: 15 oktober 2003, 14:56
Locatie: Tielt-Winge, België
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door ByteWarrior »

Ria schreef:Dat het beeld flikkert heb ik nog nooit gehad, maar wel dat het beeld beweegt. Een soort dansen, trillen en schokken.
Dan zie je dat de toolbar omlaag beweegt en de pagina omhoog, maar dan telkens herhaald.
Misschien heeft dit te maken met Smooth Scrolling? Daar waren in het verleden nog problemen over gemeld. Je kan dit eens uitschakelen (Options > Advanced).
Erik
Moderator
Berichten: 244
Lid geworden op: 4 februari 2004, 15:33
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Erik »

ByteWarrior schreef:
Ria schreef:Dat het beeld flikkert heb ik nog nooit gehad, maar wel dat het beeld beweegt. Een soort dansen, trillen en schokken.
Dan zie je dat de toolbar omlaag beweegt en de pagina omhoog, maar dan telkens herhaald.
Misschien heeft dit te maken met Smooth Scrolling? Daar waren in het verleden nog problemen over gemeld. Je kan dit eens uitschakelen (Options > Advanced).
Bij mij lag het, raar maar waar, aan een lege bookmark toolbar. Als ik de bookmarktoolbar uitzette deed Firefox het weer perfect.
~ Erik
- Mede-Beheerder MozBrowser.nl (inclusief Forum)
- Redacteur Livre Magazine
Ria
Berichten: 478
Lid geworden op: 11 juli 2004, 17:38
    unknown unknown

Bericht door Ria »

Erik schreef:Bij mij lag het, raar maar waar, aan een lege bookmark toolbar. Als ik de bookmarktoolbar uitzette deed Firefox het weer perfect.
Ik heb 't een keer of vier meegemaakt. Eén keer toen ik een Firebird 6 in een profiel van een Firefox 8 wou draaien.
Eén keer toen ik "Mozilla Firebird and Mozilla Information" wou verwijderen uit de bookmarks. Hij plaatste zichzelf trouwens steeds terug en hield daarna op met trillen.
En nog een keer toen ik een "Portable Firefox" aan het inrichten was. Ik was de toolbar aan het fatsoeneren.
En de laatste keer, kort geleden, toen ik "bookmarks.html" bij wijze van proef had weggedaan en daarvoor in de plaats IE favorieten (in een bookmarks.html-bestand) had neergezet.
Ria
Berichten: 478
Lid geworden op: 11 juli 2004, 17:38
    unknown unknown

Bericht door Ria »

Ria schreef:Eén keer toen ik "Mozilla Firebird and Mozilla Information" wou verwijderen uit de bookmarks.
Ehh, in die tijd was ik niet geïnteresseerd vanwege het hoge nerd-gehalte.
Gebruikersavatar
ByteWarrior
Berichten: 3825
Lid geworden op: 15 oktober 2003, 14:56
Locatie: Tielt-Winge, België
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door ByteWarrior »

Ria schreef:Ik heb 't een keer of vier meegemaakt. Eén keer toen ik een Firebird 6 in een profiel van een Firefox 8 wou draaien.
Tststs. In elke release note van FFx staat dat je best bij elke installatie nieuwe profielen aanmaakt om problemen te vermijden...
En nog een keer toen ik een "Portable Firefox" aan het inrichten was. Ik was de toolbar aan het fatsoeneren.
Daar heeft het stotteren te maken met het schrijven/lezen van de USB-stick. Ik heb hier hetzelfde probleem. Dat is volgens mij wel normaal. Als je USB2 hebt, zou het wat vlotter moeten gaan.
Ria
Berichten: 478
Lid geworden op: 11 juli 2004, 17:38
    unknown unknown

Bericht door Ria »

ByteWarrior schreef:Tststs. In elke release note van FFx staat dat je best bij elke installatie nieuwe profielen aanmaakt om problemen te vermijden...
Ik kreeg een kortdurende bevlieging van nostalgie... maar het viel wat tegen.
Misschien als ik over vijf jaar naar Windows XP en Qute kijk, dat ik dan denk: wat vreselijk gedateerd, raar dat ik dat toen mooi vond!
Plaats reactie