Windows update

Hierin kan alles wat te maken heeft met beveiliging op het Internet. Bijvoorbeeld het beveiligd versturen van emails of het voorkomen van adware, spyware en andere ongewenste software.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
vulture
Berichten: 3981
Lid geworden op: 20 november 2004, 17:58
Locatie: Zoo (aasgier)
    unknown unknown
Contacteer:

Windows update

Bericht door vulture »

Voor de mensen onder ons die nog windows gebruiken er staan 4 beveiligingsupdate voor je klaar

>Start
>alle programma's
>Windows update

dan wordt het allemaal weer wat veiliger........................
MAC OSX 10.48 en Ubuntu 6.10
Ferdi's World en Ferdi's Photo's
Zaffo
Berichten: 257
Lid geworden op: 6 juni 2005, 15:17
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Zaffo »

Daar is onder windows de auto-update voor. :)

Ik vraag me eigenlijk nog steeds af hoeveel procent van de gebruikers er up-to-date blijft en hoeveel zelfs helemaal nooit update. :roll:
Gebruikersavatar
vulture
Berichten: 3981
Lid geworden op: 20 november 2004, 17:58
Locatie: Zoo (aasgier)
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door vulture »

Zaffo schreef:Daar is onder windows de auto-update voor. :)

Ik vraag me eigenlijk nog steeds af hoeveel procent van de gebruikers er up-to-date blijft en hoeveel zelfs helemaal nooit update. :roll:
Er zijn er maar weinig die hun updates ophalen. Kennis van Operating sytem en veiligheid bij de meeste is bedroevend.

Had het er toevallig vandaag met een collega over die surfte nog met IE5 en windows Millenium heeft nog nooit updates opgehaald servicepak 1 service pak 2 had ie nog nooit van gehoord. Maar geen spyware en geen virussen.
MAC OSX 10.48 en Ubuntu 6.10
Ferdi's World en Ferdi's Photo's
Gebruikersavatar
adri
Moderator
Berichten: 11541
Lid geworden op: 5 maart 2005, 14:00
Locatie: Diessen
    unknown unknown

Bericht door adri »

De meesten weten niet eens wat spyware is en herkennen het nog niet als ze er met hun neus bovenop staan. En al die dingetjes die hij eerst niet (of juist wel) deed?
"Ach, dat hoort erbij."
Gebruikersavatar
rappie pappie
Berichten: 1503
Lid geworden op: 19 januari 2006, 14:01
    unknown unknown

Bericht door rappie pappie »

Best adri,in de beste programma's die je denkt te vertrouwen zit spyware of iets dergelijks.voorbeeld.pas toen ik hitmanpro draaide en ik was er aan toe om met spybot te draaien kreeg ik de melding van microsoft antispyware,dat een website probeerde zich aan de vertrouwde website lijst toe te voegen,tot drie maal toe.heb de website opgezocht en het bleek dat het om andere antispyware programma's ging die niet zo best bekend stonden.een soort reclame,gelukkig heeft microsoft antispyware hem wel geblokt.en wat denk je van logitech bagger z..i met die multimedia toetsenborden vol met spyware. :?
Afbeelding
Plaats reactie