Upgrade van het forum naar phpBB 2.0.19

Hier vind je nieuws over updates met betrekking tot de website. Ook kun je hier suggesties plaatsen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Upgrade van het forum naar phpBB 2.0.19

Bericht door nirwana »

Vanavond (19 feb) willen we een upgrade uitvoeren van dit forum naar phpBB 2.0.19. Daarom zal het forum vanaf 23:30 uur uitgeschakeld worden. We hopen zo snel mogelijk daarna weer online te zijn. Wel kan het zijn dat dan bepaalde uitbreidingen van het forum niet meer werken, maar die moeten we dan in de komende dagen weer zien toe te voegen. Eerst is het belangrijk dat het forum weer over de recentste versie van de software beschikt.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

De upgrade lijkt geslaagd. Ik hoop dat er niet veel mensen zijn die hier last van hebben gehad. Wel zijn er tijdelijk wat foutmeldingen gekomen. Voor wie ook eens een dergelijke upgrade naar 2.0.19 wil doen: zorg ervoor dat na de upgrade de installatie-map wordt verwijderd (dat geeft een vreemde melding omtrent message_die) en in ons geval voegde het upgrade-script geen extra session_admin-kolom toe aan de phpbb_sessions-tabel.

Bekende problemen:
De foto in het profiel is tijdelijk niet zichtbaar, maar die zullen binnenkort waarschijnlijk wel weer zichtbaar maken.

Als er zich onverhoopt bij de upgrade nog andere problemen hebben voorgedaan, meldt deze dan bij voorkeur in dit onderwerp...
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Gebruikersavatar
Sipster
Berichten: 1846
Lid geworden op: 24 september 2005, 10:39
Locatie: wageningen
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Sipster »

Ah nou snap ik waarom ik vanochtend plotseling moest inloggen.... ik was al bijna vergeten dat dat überhaupt moet :)
ziet er verder prima uit, ik heb nog geen problemen gemerkt
well done!
Wees meester en vormgever van jezelf

STOP suffering the web, START surfing it, use FireFox
Plaats reactie