Advertentie in de krant

"Mozilla is goed, u bent snel weer beter." Maar hoe bereiken we zoveel mogelijk mensen met deze boodschap?
Dit forum is voor het coördineren van de promotie van Mozilla-software.

In welke krant moet er een advertentie komen?

Algemeen Dagblad
2
6%
Volkskrant
4
11%
NRC Handelsblad
2
6%
Telegraaf
14
40%
Een andere krant
5
14%
Er moet helemaal geen advertentie komen.
8
23%
 
Totaal aantal stemmen: 35

KingOfDos
Berichten: 18
Lid geworden op: 18 januari 2006, 9:30
Locatie: Den Bosch
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door KingOfDos »

Ik sta nou 100 A3's af te drukken op mijn werk voor 0.25 eurocent per stuk, die ga ik zo ophangen in de stad. Jammergenoeg heeft de poster vanaf de website steunfirefox onderaan op die blauwe balk een zwaar lelijk/slecht gemaakt effect, maargoed da's dan jammer.

Mja ach, ik doe mijn best. Ik had graag naar een drukker gegaan om de posters af te drukken, maar niet echt aan toe gekomen.

Ik ga zo met wat behangplak de stad in (had ik vanacht al willen doen, maargoed lang verhaal, waardoor ik dat jammergenoeg niet heb kunnen doen.
Zoek de verschillen op mijn website, eerst met Firefox, daarna met Internet Exploder.
Gebruikersavatar
adri
Moderator
Berichten: 11541
Lid geworden op: 5 maart 2005, 14:00
Locatie: Diessen
    unknown unknown

Bericht door adri »

Heetmanplein? :wink:

Ik weet niet of het aan die advertentie ligt, maar er zijn op dit moment 30 gasten aanwezig op het forum, da's erg veel!
KingOfDos
Berichten: 18
Lid geworden op: 18 januari 2006, 9:30
Locatie: Den Bosch
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door KingOfDos »

adri schreef:Heetmanplein? :wink:

Ik weet niet of het aan die advertentie ligt, maar er zijn op dit moment 30 gasten aanwezig op het forum, da's erg veel!
Veel openbare plakplaatsen heb ik nou gehad, het DB-CS heeft van die bussen-hoelaatkomthijwaar dingen, aan de achterkant er van hangen een aantal firefox posters. Ook op veel andere plaatsen in en rondom het centrum.

Hij staat nou weer 50 extra posters te drukken en die ga ik vanmiddag ophangen, rondom het heetmanplijn bv.

Jammergenoeg zijn de borden van de gemeenteraadsverkiezingen verwijderd, anders had ik die ook vol geplakt.

[edit]
1 Geregisteerd, 0 Verborgen en 44 Gasten :O
Zoek de verschillen op mijn website, eerst met Firefox, daarna met Internet Exploder.
Gebruikersavatar
Trui Jentink
Berichten: 132
Lid geworden op: 20 oktober 2004, 10:12
Locatie: Ljouwert
    unknown unknown

Bericht door Trui Jentink »

Op Tweakers.net wordt volop gediscussieerd over deze actie. Interessant, grappig en irritant.
http://tweakers.net/nieuws/41559

Trui
KingOfDos
Berichten: 18
Lid geworden op: 18 januari 2006, 9:30
Locatie: Den Bosch
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door KingOfDos »

Hier heb ik een fototje van mijn posteractie, een collega had ook al een foto gemaakt, die upload ik vanavond wel eventjes.

Afbeelding
Zoek de verschillen op mijn website, eerst met Firefox, daarna met Internet Exploder.
Gebruikersavatar
vulture
Berichten: 3981
Lid geworden op: 20 november 2004, 17:58
Locatie: Zoo (aasgier)
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door vulture »

KingOfDos schreef:Hier heb ik een fototje van mijn posteractie, een collega had ook al een foto gemaakt, die upload ik vanavond wel eventjes.

Afbeelding
das mooi :D
MAC OSX 10.48 en Ubuntu 6.10
Ferdi's World en Ferdi's Photo's
Gebruikersavatar
vulture
Berichten: 3981
Lid geworden op: 20 november 2004, 17:58
Locatie: Zoo (aasgier)
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door vulture »

Ook op het MACosx.nl forum een aardige discussie
MAC OSX 10.48 en Ubuntu 6.10
Ferdi's World en Ferdi's Photo's
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

aasgier schreef:De advertentie staat vandaag in de Spits. :D Op pagina 27 tussen het sprtnieuws. Dus allemaal maar even een exemplaartje halen. Je kunt natuurlijk ook even online de Spits lezen zie http://www.spitsnet.nl rechtbovenin onder de datum kun je de online Spitss lezen.

Ik heb alvast maar even een screenshotje gemaakt.

Afbeelding

Ook worden er vandaag allemaal Firefox posters, door vrijwilligers, in het hele land opgehangen.
Gaat iemand dit ook even melden bij www.Spreadfirefox.com ? Dit lijkt me typisch nieuws om daar wereldkundig te maken.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Gebruikersavatar
Ronald-Jan
Berichten: 417
Lid geworden op: 24 november 2004, 16:16
    unknown unknown

Bericht door Ronald-Jan »

Administrateur Steun Firefox
Gebruikersavatar
adri
Moderator
Berichten: 11541
Lid geworden op: 5 maart 2005, 14:00
Locatie: Diessen
    unknown unknown

Bericht door adri »

Er is ook wat aandacht geweest in andere media:
Techzine
Planet Internet
8)
Samuël
    unknown unknown

Bericht door Samuël »

Ik ben blijkbaar te laat om het topic te lezen maar ik copiër het artikel en zet het op mijn site. Kan geen kwaad om extra reclame te maken. Tenslotte wordt de domeinnaam bekendgemaakt met elke verstuurde mail.
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Samuël schreef:Ik ben blijkbaar te laat om het topic te lezen
Hoe bedoel je dat ? Wat wil je kopiëren en op jouw site plaatsen ?
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Samuël
    unknown unknown

Bericht door Samuël »

Pagina 6: Van Ronald Jan. Een handig hulpmiddel voor uitleg. Voor wie - onbegrijpelijk :o - nog niet van MFF hoorde. Je kunt er op internet nochtans niet naast kijken :D
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Samuël schreef:Pagina 6: Van Ronald Jan.
Oh je bedoelt de tekst van de Firefox-advertentie ?
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Samuël
    unknown unknown

Bericht door Samuël »

Inderdaad ja. Ik werk nu al een tijd met MFF en ben er vrij tevreden van. In 2001 gebruikte ik Netscape Communicator 4.5 en was er toen ook vrij tevreden van. Al biedt Mozilla wel enkele leuke extra's.
Plaats reactie