Tweakers.net site

Mozilla Firefox is de webbrowser van Mozilla. Volg in geval van problemen eerst onze standaard diagnose.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Shadowrave
Berichten: 38
Lid geworden op: 7 juli 2004, 16:31
    unknown unknown

Tweakers.net site

Bericht door Shadowrave »

Als ik http://www.tweakers.net/ met firefox bezoek gaat alles maar erg schokkerig de hele tijd.

Dan had ik nog een vraag hoe stel ik in dat als ik een pagina open dat hij dan op de normale grootte gaat en niet met die randjes boven of beneden?
Irmen
Moderator
Berichten: 315
Lid geworden op: 3 november 2003, 23:09
Locatie: Woerden
    unknown unknown
Contacteer:

Re: Tweakers.net site

Bericht door Irmen »

Shadowrave schreef:Als ik http://www.tweakers.net/ met firefox bezoek gaat alles maar erg schokkerig de hele tijd.
Yup, hier ook. Heeft waarschijnlijk te maken met de uitzonderlijk complexe javascript / DHTML die ze gebruiken op de frontpage.
Jammer wel dat Firefox daar problemen mee ondervind.
Dan had ik nog een vraag hoe stel ik in dat als ik een pagina open dat hij dan op de normale grootte gaat en niet met die randjes boven of beneden?
Leg uit :wink:
Het is tijd ~ Firefox! ~ neem het web in eigen hand
Gebruikersavatar
Shadowrave
Berichten: 38
Lid geworden op: 7 juli 2004, 16:31
    unknown unknown

Bericht door Shadowrave »

Ik had er last van dat als ik en link aanklikte dat ik dan een kleiner scherm kreeg, bij IE moest je dan iets van shift drukken als je de pagina afsloot, het ziet er naar uit dat het probleem zich al heeft opgelost. Dacht dat er sdoms ook een truukje was om in Firebird het op te lossen.

Mijn vraagstelling was niet echt duidelijk :oops:
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Shadowrave schreef:Dacht dat er sdoms ook een truukje was om in Firebird het op te lossen.
Firebird = Firefox :oops:
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Gebruikersavatar
Shadowrave
Berichten: 38
Lid geworden op: 7 juli 2004, 16:31
    unknown unknown

Bericht door Shadowrave »

nirwana schreef:
Shadowrave schreef:Dacht dat er sdoms ook een truukje was om in Firebird het op te lossen.
Firebird = Firefox :oops:
Jaaaaaaaa het was ook al laat :lol:
Ria
Berichten: 478
Lid geworden op: 11 juli 2004, 17:38
    unknown unknown

Re: Tweakers.net site

Bericht door Ria »

Shadowrave schreef:Als ik http://www.tweakers.net/ met firefox bezoek gaat alles maar erg schokkerig de hele tijd.
Bij mij beweegt de muispijl met schokken maar alleen maar als hij nog aan het laden is. En dat duurt lang, zelfs met een snelle verbinding.
Lode
Berichten: 151
Lid geworden op: 17 juli 2004, 2:24
Locatie: Alkmaar
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Lode »

same here. heb bij tweakers tot nog toe als enige problemen. t gaat traag. andere sites ben ik dit nog niet tegen gekomen...
Irmen
Moderator
Berichten: 315
Lid geworden op: 3 november 2003, 23:09
Locatie: Woerden
    unknown unknown
Contacteer:

Re: Tweakers.net site

Bericht door Irmen »

Ria schreef:...maar alleen maar als hij nog aan het laden is. En dat duurt lang, zelfs met een snelle verbinding.
Hm, hier staat de frontpage er anders binnen 1 seconde... (ADSL)
Het is tijd ~ Firefox! ~ neem het web in eigen hand
Athome
Berichten: 36
Lid geworden op: 19 juni 2004, 19:52
Locatie: Zwolle
    unknown unknown

Bericht door Athome »

Met de oudere versies (0.3 - 0.5) van Firefox had ik ook problemen met FF 0.8 en 0.9 heb ik 0,0 problemen met de gehele site
Sindala
    unknown unknown

Bericht door Sindala »

Die site werkt bij mij perfect, volgens mij komen op die site ook percentueel meer gebruikers met firefox dan op andere sites, dus zullen ze het ook wel goed voor elkaar hebben. Het staat hier trouwens ook best snel (10Mbit)
Plaats reactie