Zomertijd (of wintertijd)

Hier vind je nieuws over updates met betrekking tot de website. Ook kun je hier suggesties plaatsen.
Manuel
Berichten: 2539
Lid geworden op: 21 december 2004, 20:16
Locatie: Alkmaar, Nederland
    unknown unknown

Bericht door Manuel »

nirwana schreef:Inmiddels heb ik naast de aanpassing voor de gebruikers ook de aanpassing voor niet-ingelogde gebruikers aangepast. Ik wist niet (meer) dat Floris daar eens een script voor had geplaatst.
Houdt dit in dat we straks in het laatste weekend van oktober het niet meer zelf terug hoeven te zetten van GMT+2 naar GMT+1?
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Manuel schreef:
nirwana schreef:Inmiddels heb ik naast de aanpassing voor de gebruikers ook de aanpassing voor niet-ingelogde gebruikers aangepast. Ik wist niet (meer) dat Floris daar eens een script voor had geplaatst.
Houdt dit in dat we straks in het laatste weekend van oktober het niet meer zelf terug hoeven te zetten van GMT+2 naar GMT+1?
Nee, dat houdt in dat je me dan weer even (virtueel) lief moet aankijken en dan voer ik deze wijziging weer uit, maar dan de andere kant op.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Manuel
Berichten: 2539
Lid geworden op: 21 december 2004, 20:16
Locatie: Alkmaar, Nederland
    unknown unknown

Bericht door Manuel »

nirwana schreef:
Manuel schreef:
nirwana schreef:Inmiddels heb ik naast de aanpassing voor de gebruikers ook de aanpassing voor niet-ingelogde gebruikers aangepast. Ik wist niet (meer) dat Floris daar eens een script voor had geplaatst.
Houdt dit in dat we straks in het laatste weekend van oktober het niet meer zelf terug hoeven te zetten van GMT+2 naar GMT+1?
Nee, dat houdt in dat je me dan weer even (virtueel) lief moet aankijken en dan voer ik deze wijziging weer uit, maar dan de andere kant op.
Okee :) Ik zal het onthouden!
Gebruikersavatar
Tonnes
Berichten: 814
Lid geworden op: 20 november 2004, 21:40
    Windows Firefox
Contacteer:

Re: Zomertijd (of wintertijd)

Bericht door Tonnes »

Nog steeds een hot item zo te zien, zelfs met deze versie van phpBB? ;)
Plaats reactie