i

Hierin kan alles wat te maken heeft met beveiliging op het Internet. Bijvoorbeeld het beveiligd versturen van emails of het voorkomen van adware, spyware en andere ongewenste software.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
rappie pappie
Berichten: 1503
Lid geworden op: 19 januari 2006, 14:01
    unknown unknown

i

Bericht door rappie pappie »

:?:
Laatst gewijzigd door rappie pappie op 2 december 2006, 14:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Re: Weer lek in IE !

Bericht door nirwana »

rappie pappie schreef:Weer een lek in internet explorer 6 onder xp sp2
Sinds wanneer is dat nieuws ? :)
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Gebruikersavatar
rappie pappie
Berichten: 1503
Lid geworden op: 19 januari 2006, 14:01
    unknown unknown

Bericht door rappie pappie »

Gisteren 18 maart gepost door breekpunt.
Afbeelding
Zaffo
Berichten: 257
Lid geworden op: 6 juni 2005, 15:17
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Zaffo »

Je kan elk moment zeggen dat er een lek gevonden wordt, want een gat vinden in een gatenkaas is niet moeilijk. :)

Het is een pagina vol met onclick's, mijn Firefox schiet even richting 100% CPU gebruik bij het openen. En de source wil die niet openen, maar verder heeft FF er geen last van.
Gebruikersavatar
rappie pappie
Berichten: 1503
Lid geworden op: 19 januari 2006, 14:01
    unknown unknown

Bericht door rappie pappie »

Het is een pagina vol met onclick's, mijn Firefox schiet even richting 100% CPU gebruik bij het openen. En de source wil die niet openen, maar verder heeft FF er geen last van.

Problemen! :shock:
Afbeelding
Zaffo
Berichten: 257
Lid geworden op: 6 juni 2005, 15:17
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Zaffo »

En ik heb vandaag alweer van 2 nieuw gevonden lekken gehoort. :D
Gebruikersavatar
rappie pappie
Berichten: 1503
Lid geworden op: 19 januari 2006, 14:01
    unknown unknown

Bericht door rappie pappie »

:?:
Laatst gewijzigd door rappie pappie op 2 december 2006, 14:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
vulture
Berichten: 3981
Lid geworden op: 20 november 2004, 17:58
Locatie: Zoo (aasgier)
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door vulture »

rappie pappie schreef:Jeetje.heb je een linkje ben er wel benieuwd naar. :D
Als je geinteresseerd bent in Lekjes dan moet je http://secunia.com/ deze site bookmarken.

hier ist het lek http://www.security.nl/article/13183/1 maar Microsoft heeft al een patch ze zijn nog nooit zo snel geweest. Patch = Veilig surfen. :D :D :D :D :D (hahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahah) ier wordt ik nou vrolijk van wat een humor
MAC OSX 10.48 en Ubuntu 6.10
Ferdi's World en Ferdi's Photo's
Gebruikersavatar
vulture
Berichten: 3981
Lid geworden op: 20 november 2004, 17:58
Locatie: Zoo (aasgier)
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door vulture »

Of bedoelde je deze http://www.webwereld.nl/ref/rss/40345

met dit topic kunnen we nog jaren doorgaan :wink:
MAC OSX 10.48 en Ubuntu 6.10
Ferdi's World en Ferdi's Photo's
Gebruikersavatar
brol
Berichten: 82
Lid geworden op: 1 december 2004, 19:52
    unknown unknown

Bericht door brol »

IE is inderdaad kaas met zeer grote gaten, als het gat dicht is komt er gelijk een ander bij. Ik werd dit beu. Ze stelden voor om actieve x uit te schakelen dan is het surfen nog een groter ramp. Nee bedankt ik blijf wel bij Firefox en ben 100% te vreden. :D
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

kloek schreef:IE is inderdaad kaas met zeer grote gaten, als het gat dicht is komt er gelijk een ander bij. Ik werd dit beu. Ze stelden voor om actieve x uit te schakelen dan is het surfen nog een groter ramp. Nee bedankt ik blijf wel bij Firefox en ben 100% te vreden.
Firefox beschikt standaard niet over ActiveX (en dat heeft een goede reden), dus een dergelijk advies zul je van Firefox niet snel krijgen. Sowieso worden fouten in Firefox vaak opgelost voordat een gebruiker er last van heeft kunnen krijgen.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Zaffo
Berichten: 257
Lid geworden op: 6 juni 2005, 15:17
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Zaffo »

nirwana schreef:Sowieso worden fouten in Firefox vaak opgelost voordat een gebruiker er last van heeft kunnen krijgen.
Al is het soms wel mooi om discussies te lezen over een manier om een gat in Firefox te misbruiken, terwijl die een week daarvoor opgelost is.

Ben benieuwd of ze bij M$ al klaar zijn met de ruzie over wanneer ze nu eens dat gat gaan dichten.
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Zaffo schreef:Ben benieuwd of ze bij M$ al klaar zijn met de ruzie over wanneer ze nu eens dat gat gaan dichten.
Ik was al even op zoek of ze al een oplossing hadden. Het stond me vaag bij dat er al een patch was, maar aan de andere kant zou dat dan toch wel prominenter in het nieuws zijn geweest. Het is immers nog altijd de meest-gebruikte browser, dus als daar een gat in zit dan heeft dat een grote impact.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Plaats reactie