session saver+ fout afsluiten

Mozilla Firefox is de webbrowser van Mozilla. Volg in geval van problemen eerst onze standaard diagnose.
Plaats reactie
totally
Berichten: 8
Lid geworden op: 23 juni 2004, 23:01
    unknown unknown

session saver+ fout afsluiten

Bericht door totally »

Lo,

Ik heb laatst een aantal verschillende firefox vensters afgesloten, per snelheid dat ik de geopende venster weg wilde klikken, bevatte het laatste venster geen werkbalk... en nu zit ik met het probleem dat ik een firefox zonder werkbalk heb.

profiel vernieuwen wil ik als laatste mogelijkheid gebruiken omdat ik zo'n 20 extenties geinstalleerd had staan en het niet ziet zitten deze opnieuw..

Ik hoopte dat er misschien een temp bestandje was die session saver gebruikt en die ik kan wissen, maar daar kon ik niets over vinden.

Wie helpt me terug van konqueror naar FF?
TIA!
Gebruikersavatar
ByteWarrior
Berichten: 3825
Lid geworden op: 15 oktober 2003, 14:56
Locatie: Tielt-Winge, België
    unknown unknown
Contacteer:

Re: session saver+ fout afsluiten

Bericht door ByteWarrior »

totally schreef:Ik heb laatst een aantal verschillende firefox vensters afgesloten, per snelheid dat ik de geopende venster weg wilde klikken, bevatte het laatste venster geen werkbalk... en nu zit ik met het probleem dat ik een firefox zonder werkbalk heb.
Heb je de menubalk nog? Dan kun je View > Toolbars kiezen. Daar kun je de werkbalken terug activeren.

Ik vraag me wel af hoe je de werkbalken in één klap kan verwijderen... ? :shock:
totally
Berichten: 8
Lid geworden op: 23 juni 2004, 23:01
    unknown unknown

Re: session saver+ fout afsluiten

Bericht door totally »

Sorry voor de late reactie: ik was een paar daagjes van het mooie weer aan het genieten. :P
ByteWarrior schreef: Heb je de menubalk nog? Dan kun je View > Toolbars kiezen. Daar kun je de >werkbalken terug activeren.
Nope alles is weg, ik heb alleen een plaatje(vanuit een target="new" click) en het rechtermuismenu over.
ByteWarrior schreef:Ik vraag me wel af hoe je de werkbalken in één klap kan verwijderen... ?
Door een bestaand venster zonder enige menu als laatste weg te klikken.

Overigens heb ik mandrake opnieuw geïnstalleerd,(/home restored) misschien lost dit het probleem al op.(?)
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Re: session saver+ fout afsluiten

Bericht door nirwana »

totally schreef:Sorry voor de late reactie: ik was een paar daagjes van het mooie weer aan het genieten. :P
Voor deze keer zij het je vergeven :o
Gebruikersavatar
ByteWarrior
Berichten: 3825
Lid geworden op: 15 oktober 2003, 14:56
Locatie: Tielt-Winge, België
    unknown unknown
Contacteer:

Re: session saver+ fout afsluiten

Bericht door ByteWarrior »

totally schreef:Nope alles is weg, ik heb alleen een plaatje (vanuit een target="new" click) en het rechtermuismenu over.
Lijkt me raar...

Ik heb nog een voorstel. Geen garanties. Typ eens "Alt+V, N", daarna "Alt+V, B". Dan zou je al twee toolbars moeten terugkrijgen... Hoe je je menubalk dan nog moet terugkijgen is me wel een raadsel.

Een andere methode: maak een backup van je profiel. Maak dan een nieuw profiel aan en kopieer de nodige bestanden vanuit het oude profiel. De kans is dan wel reël dat je je extensies moet herinstalleren.
totally
Berichten: 8
Lid geworden op: 23 juni 2004, 23:01
    unknown unknown

Bericht door totally »

Dankje Bytewarrior, ik ga nu eerst naar de fitness... vanavond probeer ik de voorstellen uit.

b.t.w,, die laatste methode wist ik,
daar was ik zelf alleen niet toe gekomen door, zoals jij ook al aangeeft, de reële kans op herinstalleren v.d. extenties. (+dat ik wat lui ben met dit weertje :wink: )

Anyhow, bedankt dat ik me ei ff kon deponeren.
Plaats reactie