inlog probleem

Mozilla Firefox is de webbrowser van Mozilla. Volg in geval van problemen eerst onze standaard diagnose.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
U Black Emperor
Berichten: 259
Lid geworden op: 18 oktober 2003, 16:42
Locatie: Silent Hill
    unknown unknown

inlog probleem

Bericht door U Black Emperor »

gebruik de volgende build:
Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.7) Gecko/20040730 Firefox/0.9.1+

op de hoofdpagina van mozbrowser onthoudt die niet mijn inlog-gegevens
vul mijn naam & paswoord in & vink t blokje onthoudt mijn gegevens aan
maar als ik mozilla opnieuw opstart moet ik me weer opnieuw inloggen op mozbrowser

heb dat probleem niet op mozbrowser forum & andere sites
iemand enig idee wat t probleem is

thanx
Lift Ur Skinny Fists Like Antennas 2 Heaven
Ria
Berichten: 478
Lid geworden op: 11 juli 2004, 17:38
    unknown unknown

Re: inlog probleem

Bericht door Ria »

U Black Emperor schreef:gebruik de volgende build:
Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.7) Gecko/20040730 Firefox/0.9.1+

op de hoofdpagina van mozbrowser onthoudt die niet mijn inlog-gegevens
vul mijn naam & paswoord in & vink t blokje onthoudt mijn gegevens aan
maar als ik mozilla opnieuw opstart moet ik me weer opnieuw inloggen op mozbrowser

heb dat probleem niet op mozbrowser forum & andere sites
iemand enig idee wat t probleem is

thanx
Ik heb eigenlijk eerder problemen met wachtwoorden zelf die nooit kloppen. Daarnet weer moest ik drie keer een wachtwoord aanvragen voor hij eindelijk goed was :? :? terwijl ik hem toch gekopieerd-en-geplakt had.
Met de nightly die jij bedoelt heb ik dezelfde problemen niet.
Deze extensie misschien iets voor jou?
http://extensions.roachfiend.com/
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Re: inlog probleem

Bericht door nirwana »

U Black Emperor schreef:heb dat probleem niet op mozbrowser forum & andere sites
iemand enig idee wat t probleem is
Het is een probleem met onze Drupal-versie. Volgens mij is dat in een recentere Drupal-versie wel opgelost. Maar wij draaien vanaf het begin op dezelfde Drupal-versie en dat bevalt verder wel goed.
Binnenkort gaan we wel eens over naar dezelfde versie, zoals die op OpenMagazine.nl draait. Die is een stuk nieuwer...

Of misschien gaan we in 1 keer voor Drupal 4.5.0, want daarin schijnt de vertaling (localisatie) eindelijk goed geregeld te zijn.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Gebruikersavatar
U Black Emperor
Berichten: 259
Lid geworden op: 18 oktober 2003, 16:42
Locatie: Silent Hill
    unknown unknown

Bericht door U Black Emperor »

ok, bedankt voor t antwoord

op 1 of andere wazige manier ben ik nu wel ingelogd
maar in options - privacy - saved passwords is er niks van terug te vinden

zal in ieder geval die extensie eens bekijken
Lift Ur Skinny Fists Like Antennas 2 Heaven
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

U Black Emperor schreef:op 1 of andere wazige manier ben ik nu wel ingelogd
maar in options - privacy - saved passwords is er niks van terug te vinden
Je kunt ook ingelogd zijn zonder dat je je wachtwoord in je browser opslaat.
Dat zijn namelijk 2 afzonderlijke dingen. Waar jij hebt over hebt is de mogelijkheid die de browser biedt om wachtwoorden op te slaan.

Websites houden echter bij of je nog ingelogd bent dmv cookies (kleine tekstbestanden die op jouw harddisk worden bijgehouden). Zo wordt herkent dat je de vorige keer goed bent ingelogd en daardoor ben je nu weer welkom.

Ook kun je het wachtwoord van een website in de browser opslaan (staat dan bij Saved Passwords) en toch via het cookie herkend worden.

Het probleem op de MozBrowser-website heeft mij ook al wat moeite gekost. Alleen heb ik het gevoel dat ik er in het begin meer last van had dan nu. Geen idee waardoor dat precies komt. Maar misschien heeft het te maken met dat ik na verloop van tijd de site anders ben gaan gebruiken ofzoiets.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Plaats reactie