adresbalk venster verdwijnt meteen bij eerste opstart

Mozilla Firefox is de webbrowser van Mozilla. Volg in geval van problemen eerst onze standaard diagnose.
Plaats reactie
es_Dee
Berichten: 32
Lid geworden op: 14 juni 2004, 17:49
Locatie: Kortrijk, België
    unknown unknown

adresbalk venster verdwijnt meteen bij eerste opstart

Bericht door es_Dee »

raar probleem, heb gezocht op het forum maar niets gevonden...

als ik Firefox open, en dan klik ik op het pijltje naast de adresbalk om het venstertje te zien met mijn ingetypte urls, dan verdwijnt dit meteen weer. de tweede maal dat ik klik blijft het gewoon open staan en kan ik rustig scrollen naar de url die ik nodig heb. (ik hoop dat jullie verstaan wat ik bedoel tot nu toe ;))

als ik echter tss het opstarten van FF en het openen van dit kadertje eerst iets anders opstart (géén FF) of ik wacht zowat 30 sec. (wat ik nooit doe, maar heb het gewoon eens getest) dan heb ik dit probleem niet.

os : Xp Home NL SP1
graka : Nvidia GeForce 5200 FX

ik ken dit prob trouwens al sinds ik FF gebruik (0.9 RC 1) tot nu (0.9.2)

thx in advance
es_Dee
Berichten: 32
Lid geworden op: 14 juni 2004, 17:49
Locatie: Kortrijk, België
    unknown unknown

Bericht door es_Dee »

niemand?

tis wel een erg raar geval, natuurlijk. en redelijk vervelend, want ik heb geregeld meerdere FF vensters open (ja, ik gebruik tabbed browsing ook 8))

elke gok is welkom
Ria
Berichten: 478
Lid geworden op: 11 juli 2004, 17:38
    unknown unknown

Bericht door Ria »

Het zal waarschijnlijk wel helpen als je je profiel zou vernieuwen. Maar of je dat daarvoor over hebt :?: :?:
En als je alles weer op orde hebt, een kopie van je profiel maken. Zodra er iets hapert zet je die in enkele seconden terug.
es_Dee
Berichten: 32
Lid geworden op: 14 juni 2004, 17:49
Locatie: Kortrijk, België
    unknown unknown

Bericht door es_Dee »

bedankt voor je antwoord.

ik zal het eens proberen en laat dan weten of het enig verschil maakt.
es_Dee
Berichten: 32
Lid geworden op: 14 juni 2004, 17:49
Locatie: Kortrijk, België
    unknown unknown

Bericht door es_Dee »

ook met een nieuw profiel hetzelfde, bij alle gebruikersprofielen op mijn pc (vier in totaal) dergelijk probleem...
maar ik was toch van plan mijn pc nog eens te formatteren, hopelijk is het dan opgelost.
Plaats reactie