Links button plaatsen op nieuwe toolbar lukt niet

Mozilla Firefox is de webbrowser van Mozilla. Volg in geval van problemen eerst onze standaard diagnose.
Plaats reactie
Gast
    unknown unknown

Links button plaatsen op nieuwe toolbar lukt niet

Bericht door Gast »

Het gebeurd soms dat zomaar een komplete extra toolbar verdwenen is. Met daarop mijn knop naar mijn favoriete links.
Een nieuwe toolbar toevoegen en daarop een links knop slepen kan niet.
Hoe kan ik dit het beste aanpakken?
Met veel knutselen lukt het wel. Maar ik vraag me af waarom gewoon slepen niet werkt.
Gebruikersavatar
ByteWarrior
Berichten: 3825
Lid geworden op: 15 oktober 2003, 14:56
Locatie: Tielt-Winge, België
    unknown unknown
Contacteer:

Re: Links button plaatsen op nieuwe toolbar lukt niet

Bericht door ByteWarrior »

Anonymous schreef:Het gebeurd soms dat zomaar een komplete extra toolbar verdwenen is. Met daarop mijn knop naar mijn favoriete links.
Bedoel je de Bookmarks toolbar??
Rechtsklikken op het menu (of op de navigation toolbar) en dan de Bookmarks toolbar terug aanvinken.
Een nieuwe toolbar toevoegen en daarop een links knop slepen kan niet.
Een tijd geleden hadden we het er hier al eens over. Blijkbaar kan je maar een werkbalk hebben in Firefox met je bookmarks. Als je er dus al één hebt (die onzichtbaar gemaakt is), dan kan je geen tweede toolbar aanmaken!
Gast
    unknown unknown

Re: Links button plaatsen op nieuwe toolbar lukt niet

Bericht door Gast »

ByteWarrior schreef:
Anonymous schreef:Het gebeurd soms dat zomaar een komplete extra toolbar verdwenen is. Met daarop mijn knop naar mijn favoriete links.
Bedoel je de Bookmarks toolbar??

Ja, die bedoel ik...Rechtsklikken helpt dan niet...maar na een tijdje verschijnt ie weer. Hij is er nu dus weer.....Heel vreemd

Een nieuwe toolbar toevoegen en daarop een links knop slepen kan niet.
Een tijd geleden hadden we het er hier al eens over. Blijkbaar kan je maar een werkbalk hebben in Firefox met je bookmarks. Als je er dus al één hebt (die onzichtbaar gemaakt is), dan kan je geen tweede toolbar aanmaken!
hmmm...dit wist ik niet
Plaats reactie