Recente ervaringen postbank.nl?

Mozilla Firefox is de webbrowser van Mozilla. Volg in geval van problemen eerst onze standaard diagnose.
BlackDOg
    unknown unknown

Bericht door BlackDOg »

Ik had SUN Java 1.4.2_02 geïnstalleerd. Postbank wilde toen ook niet werken, zelfde fouten als genoemd. Totdat ik op deze pagina http://plugindoc.mozdev.org/faqs/java.html onder het hoofdstuk "Windows", 4e alinea, zag dat sommige systemen problemen hadden met Java 1.4.2. Ik heb vervolgens Java 1.4.1 geplaatst en alles werkt nu feilloos. Ik zie dat ze nu versie 1.4.2_05 hebben; die heb ik nog niet geprobeerd.
Guest
    unknown unknown

Bericht door Guest »

Bij mij was het probleem opgelost toen ik Firefox als Default Browser had ingesteld.

Tools -> Options -> General -> Default Browser

Groeten,
Rob
Gebruikersavatar
Mozquito
Berichten: 56
Lid geworden op: 8 november 2003, 16:20
Locatie: Rotterdam
    unknown unknown

Bericht door Mozquito »

Ik heb java 1.4.2_04, en de site werkt prima bij mij! Eerder was dat niet het geval onder FF 0.8
JohnT
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 juli 2004, 9:47
Locatie: Duiven
    unknown unknown

Bericht door JohnT »

Ik gebruik FF0.8 NL i.c.m. 1.4.2_05. Na het inloggen krijg ik een pop-up met het volgende antwoord:

Security module niet meer actief, controleer of uw browser java-enabled is
en log opnieuw aan.

Werkt dus niet :(

Is het mogelijk om alleen voor mijn MijnPostbank.nl. Pop-ups te activeren? Zoja, hoe kan ik dit instellen?
Gebruikersavatar
Gert-Paul
Berichten: 2358
Lid geworden op: 4 maart 2004, 17:48
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Gert-Paul »

Is het mogelijk om alleen voor mijn MijnPostbank.nl. Pop-ups te activeren? Zoja, hoe kan ik dit instellen?
Via Tools > Options > Web Features kun je sites toevoegen of je lijst met toeglaten popups wijzigen.
Ook verschijnt er onderaan een icoon in je statusbar. Als je hier dubbelklikt kun je een site ook popup rechten geven.

Heb je trouwens al Java versie 1.4.1 geprobeerd, zoals op http://plugindoc.mozdev.org/faqs/java.html te lezen is en wat ook voor BlackDOg werkte (te lezen in dit topic)
Gebruikersavatar
Mozquito
Berichten: 56
Lid geworden op: 8 november 2003, 16:20
Locatie: Rotterdam
    unknown unknown

Bericht door Mozquito »

Ik heb gemerkt dat de extensie Adblock niet goed samengaat met MijnPostbank. Je kan dan niet meer inloggen. Dat heb ik opgelost door van te voren in de Adblock-options onder Preferences de vinkjes bij 'Obj-Tabs' en 'Collapse Blocked Elements' weg te klikken.

Want dan zal Adblock de html-weergave van de login-scherm niet meer aanpassen - wat blijkbaar de oorzaak van bovengenoemd probleem was.

By the way, Adblock is een extensie die -zoals de naam al zegt- de irritante advertentie-plaatjes blokkeert.
BlackDog
    unknown unknown

Bericht door BlackDog »

Ik heb nu ook SUN Java 1.4.2_05 geïnstalleerd. Kreeg een melding "The java Runtime Environment cannot be loaded from <\bin\hotspot\jvm.dll>". In het Java forum gelezen dat ik via het Java Plugin controle paneel, de"Clear" in de tab "Cache" moest klikken. Firefox afgesloten en opnieuw opgestart en alles werkt naar behoren.
rjwblom
Berichten: 10
Lid geworden op: 22 juli 2004, 18:58
    unknown unknown

Bericht door rjwblom »

Hoi,


Java geïnstalleerd, pop-ups enabled maar ik kan nog steeds niet inloggen bij de Postbank. Ik krijg onderstaande foutmelding in de JavaScript Console.

=================================

Fout: document.all has no properties
Bronbestand: https://www.p3.postbank.nl/sesam/SesamLoginServlet
Regel: 48

=================================

Iemand een idee en oplossing over en voor dit probleem?


Gr.,

Rob
Gast
    unknown unknown

Bericht door Gast »

rjwblom schreef:Hoi,


Java geïnstalleerd, pop-ups enabled maar ik kan nog steeds niet inloggen bij de Postbank. Ik krijg onderstaande foutmelding in de JavaScript Console.

=================================

Fout: document.all has no properties
Bronbestand: https://www.p3.postbank.nl/sesam/SesamLoginServlet
Regel: 48

=================================

Iemand een idee en oplossing over en voor dit probleem?
Ik heb dus precies hetzelfde probleem. Sinds FF 0.9.2. Na het inloggen kom je terug op de "welkom bij de postbank pagina" pagina (dat was voorheen ook zo), dan klik je op "Uw bankzaken regelen" en ipv dat je dan naar je rekeningen gaat kom je weer terug op de login pagina en staat de "document.all has no properties" fout in de Javascript Console.

Heb alle tips die hier genoemd zijn opgevolgd, maar niets helpt.
Sinds de laatste versie van FF kan ik trouwens ook niet meer inloggen op www.inkoopacties.nl.
ruward
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 juli 2004, 22:30
Locatie: Hoofddorp
    unknown unknown

Bericht door ruward »

:roll: Bovenstaande Gast ben ik dus, vergeten in te loggen. :oops:
Gast
    unknown unknown

Bericht door Gast »

Ik had ook grote problemen om in te loggen (ik gebruik Firefox 0.9.2). Ik gebruik nu deze link om in te loggen:

https://www.p3.postbank.nl/sesam/SesamL ... ?tech=java

en dan gaat het goed! Bij mij dan... :D
ruward
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 juli 2004, 22:30
Locatie: Hoofddorp
    unknown unknown

Bericht door ruward »

Nou ja, de postbank heeft de login pagina veranderd, en nu gaat het goed.

Fijn! Eindelijk weer van IE af :P
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

ruward schreef:Nou ja, de postbank heeft de login pagina veranderd, en nu gaat het goed.
Zouden de Postbank-problemen dan nu eindelijk voor iedereen verholpen zijn ? Laten we het maar hopen, want het heeft lang genoeg geduurd en al genoeg mensen geergerd.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Gast
    unknown unknown

Bericht door Gast »

Met Firefox 0.9.2 is de Postbank wel bereikbaar. Met versie Firefox 0.8 NL
niet.
Leo
    unknown unknown

Postbank

Bericht door Leo »

De Postbank heeft wel een nieuwe inlogpagina, maar de mogelijkheden: nieuws over de nieuwe inlogpagina: lees verder en de functie betalen werken niet bij mij met Firefox 9.2 (wel met IE)(internetsparen werkt wel!) Enig idee?
Plaats reactie