video NOS Journaal

Mozilla Firefox is de webbrowser van Mozilla. Volg in geval van problemen eerst onze standaard diagnose.
Gebruikersavatar
sc00zy
Berichten: 1811
Lid geworden op: 22 juli 2004, 10:03
Locatie: Assen
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door sc00zy »

Je moet deze ook proberen...
Die werkt bij mij ook niet...
Gebruikersavatar
Frederik
Moderator
Berichten: 4263
Lid geworden op: 1 juli 2004, 16:16
Locatie: Vriescheloo
    unknown unknown

Bericht door Frederik »

Werkt bij mij ook niet, ik zou met een verouderde WMP versie werken, terwijl het toch echt de nieuwste versie is. Maar t kan me verder niks schelen :mrgreen:
Ria
Berichten: 478
Lid geworden op: 11 juli 2004, 17:38
    unknown unknown

Bericht door Ria »

Ik lig er ook niet wakker van, 't is toch al zo warm... :) Ik maak me alleen nog maar (matig) druk om mijn eigen audioinstallatie want de opstart van de versterker is kapot - doet het alleen nog maar handmatig :(. De hele morgen en middag bezig geweest in de kokende hitte om de installatie te verhuizen naar een plek onder handbereik.

En nou ga ik een heel groot ijsje eten; heb ik wel verdiend. :)
Gebruikersavatar
Z_God
Berichten: 410
Lid geworden op: 12 oktober 2003, 22:36
Locatie: Enschede
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Z_God »

Ria schreef:Ik vind Realplayer de beste beeldkwaliteit hebben van alle spelers. Ik heb weleens RealOne gehad maar die was een stuk minder en daar moest je ook nog voor betalen. Realplayer heeft een zeer slechte reputatie op het gebied van spyware.
Als ik mag kiezen tussen WMP of Real (die keus is er bijna altijd bij streaming video) dan kies ik altijd voor Real. Alleen gewone, directe links werken in Firefox. Wat dat betreft heeft WMP ietsje meer mogelijkheden. Ik kan me er niet druk meer over maken. :)
De kwaliteit van RealPlayer is inderdaad veel beter dan die van WMP. De RealOne release was inderdaad wat minder, maar gelukkig zijn we daar nu van af. Dat de plug-in niet werkt in Firefox, zou in RealPlayer 10 opgelost moeten zijn.
Plaats reactie