adresboek

Thunderbird-tips voor het handig lezen van e-mails, nieuwsgroepen en RSS-feeds.
Plaats reactie
Krisje
Berichten: 9
Lid geworden op: 16 mei 2006, 22:21
    unknown unknown

adresboek

Bericht door Krisje »

Als ik het adresboek open, staan mijn mailadressen in verschillende mappen. Als ik een nieuwe mail wil versturen komen links de meeste mailadressen, maar de mappen zie ik niet staan. Deze mappen zijn bedoeld voor mails naar een groep te sturen.

Weet iemand raad hoe ik de mappen ook kan zien?

Vriendelijke groeten

Krisje
Gebruikersavatar
cysoon
Berichten: 745
Lid geworden op: 15 december 2005, 16:41
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door cysoon »

Met nieuwe mappen bedoel je nieuwe lijst?
Zo ja, dan kun je gewoon de naam van de lijst intikken en dan verschijnt die... :wink:
Krisje
Berichten: 9
Lid geworden op: 16 mei 2006, 22:21
    unknown unknown

Bericht door Krisje »

cysoon schreef: Zo ja, dan kun je gewoon de naam van de lijst intikken en dan verschijnt die... :wink:
Inderdaad, dan krijg de lijst naam, maar niet de aparte mailadressen.
Als je op de lijst klikt, gaat die automatisch naar het "AAN" vak, wordt dan de mail naar ieder mailadres in de group gestuurd?
Kan ik ook alle adressen bekijken?
Gebruikersavatar
cysoon
Berichten: 745
Lid geworden op: 15 december 2005, 16:41
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door cysoon »

Krisje schreef:Inderdaad, dan krijg de lijst naam, maar niet de aparte mailadressen.
Als je op de lijst klikt, gaat die automatisch naar het "AAN" vak, wordt dan de mail naar ieder mailadres in de group gestuurd?
Kan ik ook alle adressen bekijken?
Thunderbird laat inderdaad alleen de naam zien van de lijst. Lijkt me ook prettig.
Nadat je je email hebt verzonden, kun je in de map "Verzonden berichten?" zien aan wie het bericht is verstuurd.
Verder kun je natuurlijk in Adresboek ook al de namen zien die jezelf in die specifieke lijst hebt gezet.
Suc6
Plaats reactie