VERBODEN WEBSITE

Hierin kan alles wat te maken heeft met beveiliging op het Internet. Bijvoorbeeld het beveiligd versturen van emails of het voorkomen van adware, spyware en andere ongewenste software.
Samuël
    unknown unknown

Re: VERBODEN WEBSITE

Bericht door Samuël »

minervaria schreef:maar dan nog is het niet duidelijk op welke website ik zeker niet mag kijken
Samuël schreef:MFF wordt constant naar -www.ad-w-a-r-e.com- geleidt. Volgens de website van siteadvisor zorgt de adware site voor heel wat problemen.
Nu duidelijk hoop ik?
minervaria
Berichten: 43
Lid geworden op: 6 juni 2006, 20:25
    unknown unknown
Contacteer:

Re: VERBODEN WEBSITE

Bericht door minervaria »

Samuël schreef:
MFF wordt constant naar -www.ad-w-a-r-e.com- geleidt. Volgens de website van siteadvisor zorgt de adware site voor heel wat problemen.
Nu duidelijk hoop ik?
Ja nu is het mij duidelijk, maar uit de tekst kon ik niet opmaken dat het over deze site ging.

Groeten,
minervaria
Alles lijkt onmogelijk voor wie niets probeert
Daan7
Berichten: 111
Lid geworden op: 17 februari 2006, 21:15
    unknown unknown

Bericht door Daan7 »

Mocht iemand nog last hebben van deze adware probeer dan het verwijdertooltje van F-Secure:

http://www.f-secure.com/sw-desc/look2me.shtml

En vergeet niet de settings van je browser na te lopen:

1. Internet Explorer > "Tools" Pulldown > "Internet Options..." > "Advanced" tab > Turn off all the 'Install On Demand' as well as 'Enable third party browser extensions'. That'll keep it from being downloaded in the first place.

http://forums.spywareinfo.com/index.php?showtopic=32731
Samuël
    unknown unknown

Bericht door Samuël »

Daan7 schreef:verwijdertooltje van F-Secure
Het eenvoudig verwijderen zit er niet bepaald in. Ik probeerde zelf met verschillende scanners. Het ging pas weg na hulp van het hijack.nl forum. En met F-Secure heb ik slechte ervaringen: De laptop liep vast. Het kan best aan de laptop zelf liggen maar ik hoop dat er tot de lente van 2007 niet al teveel problemen meer zijn. Look2Me is heel moeilijk te verwijderen.
Daan7
Berichten: 111
Lid geworden op: 17 februari 2006, 21:15
    unknown unknown

Bericht door Daan7 »

Goed dat je het eraf gekregen hebt Samuel. :)
Er is bijna geen een scanner die alles eraf haalt.
Het is een kwestie van trial and error.
Webroot Spysweeper is wel goed maar die heeft geen trial meer alleen een demo of volledige versie.
Samuël
    unknown unknown

Bericht door Samuël »

Ik dacht echt dat de laptop het niet zou houden. Programma's verwijderen en installeren. Er blijft echter één probleem: In veilige modus opstarten is onmogelijk. De laatste 2 weken moest ik 2 maal alle programma's verwijderen en herinstalleren. Daarbij vergat ik ook nog het adresboek te copiëren.
Gebruikersavatar
moZes
Berichten: 1510
Lid geworden op: 30 oktober 2003, 9:49
Locatie: Leeuwarden
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door moZes »

Hé Samuël,
Maak eens een back-up van je bestanden en installeer windows aub opnieuw.
Dit lijkt op een never ending story :cry:
Samuël
    unknown unknown

Bericht door Samuël »

moZes schreef:Maak eens een back-up van je bestanden
Dat is bij mijn weten enkel mogelijk met usb stick en die koop ik pas wanneer ik de MacBook heb.
moZes schreef:installeer windows aub opnieuw.
Onmogelijk. De disc is te duur en te laptop te labiel.
moZes schreef:Dit lijkt op een never ending story
Het is een ending story. Het eindigt in 2007 na het overzetten van de bestanden op de MacBook. Dan heb ik tenminste een laptop die vanaf dag 1 volledig in orde staat.

De laptop werkt nu +-. Ik wil het zo houden tot ik de MacBook heb. Dan kan Look2Me (reden van het topic) en andere rotzooi niet meer op de computer binnen.
Plaats reactie