Waarom werken sommige sites niet?

In dit forum kun je ervaringen uitwisselen met Mozilla-producten onder Apple's Mac OS (zoals Firefox, Camino, etc).
Plaats reactie
Zafara1977
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 augustus 2006, 20:18
    unknown unknown

Waarom werken sommige sites niet?

Bericht door Zafara1977 »

Ik heb een Intel Imac, en ik heb problemen met het bereiken van de schoolservers waar mijn persoonlijke bestanden, lesroosters en cijfers staan. Ik denk dat ze daar Share Point gebruiken en dat wordt natuurlijk weer alleen door IE geaccepteerd, en die ondersteund geen mac, en zeker geen intel (dat heb ik nl geprobeerd met de laatste versie die ik nog op schijf had). Ik vind dit wel weer behoorlijk irritant, zeker omdat Apple heel erg achter blijft met het gebruik van SharePoint voor Apple gebruikers.

Volgens de website van mactopia moeten Safari en Netscape gewoon kunnen werken met SharePoint. Ik krijg na lang wachten een bericht dat de server er te lang over doet om te reageren.
Firefox doet helemaal geen moeite contact te zoeken en komt meteen met "Error 500, server not found"

Is het een Mac bezitter ooit gelukt om toch met SharePoint overweg te kunnen?
Ik wil kost wat kost voorkomen dat ik mijn Imac moet vervuilen met Bootcamp+windows, want steeds op school knokken voor een windows computer om mijn rooster in te zien daar heb ik weinig zin in.
Plaats reactie