LunchZilla

"Mozilla is goed, u bent snel weer beter." Maar hoe bereiken we zoveel mogelijk mensen met deze boodschap?
Dit forum is voor het coördineren van de promotie van Mozilla-software.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
vulture
Berichten: 3981
Lid geworden op: 20 november 2004, 17:58
Locatie: Zoo (aasgier)
    unknown unknown
Contacteer:

LunchZilla

Bericht door vulture »

In het kader van de release van Firefox 2.0 organiseert Mozilla een open Lunch. Ook jij bent hiervoor uitgenodigd. Dan kan je het hoofdkwartier van Mozilla bekijken en tevens kennismaken met de makers van de toekomstige versies van Firefox. Wanneer is deze lunch.

Datum 31 augustus 2006
Tijd 12.00 uur tot 01.30 PM
Adres Mozilla, 1981 Landings Drive, Building K, Mountain View, CA 94043

Dus als je zin en tijd hebt en in de buurt bent :wink: ga dan even kijken

bron ASA http://weblogs.mozillazine.org/asa/arch ... zilla.html
MAC OSX 10.48 en Ubuntu 6.10
Ferdi's World en Ferdi's Photo's
Gebruikersavatar
annemenno
Berichten: 64
Lid geworden op: 5 augustus 2006, 14:35
Locatie: Amersfoort
    unknown unknown

Re: LunchZilla

Bericht door annemenno »

vulture schreef:de release van Firefox 2.0
update ff 1.5 automatisch :lol: als ff 2.0 uitkomt, of moet ik handmatig downloaden? :cry:
moet ik dan eerst ff 1.5 deinstaleren?
ben benieuwt :lol:
groetjes :fflol:
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Re: LunchZilla

Bericht door nirwana »

annemenno schreef:
vulture schreef:de release van Firefox 2.0
update ff 1.5 automatisch :lol: als ff 2.0 uitkomt, of moet ik handmatig downloaden?
Vind je het erg als we je dat tegen die tijd meedelen ? Ik vermoed dat er niet automagisch geupgrade wordt van 1.5 naar 2.0, aangezien er ook handmatig geupgrade moest worden van 1.x naar 1.5. Maar toen zat het update-mechanisme ook nog niet in FF, dus wie weet gaat men het nu wel op een gegeven moment automatisch upgraden. Maar ik denk dat men die keuze toch wel aan de gebruiker wil laten.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Gebruikersavatar
annemenno
Berichten: 64
Lid geworden op: 5 augustus 2006, 14:35
Locatie: Amersfoort
    unknown unknown

Re: LunchZilla

Bericht door annemenno »

nirwana schreef:
annemenno schreef:
vulture schreef:de release van Firefox 2.0
update ff 1.5 automatisch :lol: als ff 2.0 uitkomt, of moet ik handmatig downloaden?
Vind je het erg als we je dat tegen die tijd meedelen ?
:lol: nee helemaal niet, was/ben gewoon benieuwd hoe dat in ze werk gaat. :lol: ik wacht rustig af :fflol:
Gebruikersavatar
Gert-Paul
Berichten: 2358
Lid geworden op: 4 maart 2004, 17:48
    unknown unknown
Contacteer:

Re: LunchZilla

Bericht door Gert-Paul »

nirwana schreef:
annemenno schreef:
vulture schreef:de release van Firefox 2.0
update ff 1.5 automatisch :lol: als ff 2.0 uitkomt, of moet ik handmatig downloaden?
Vind je het erg als we je dat tegen die tijd meedelen ? Ik vermoed dat er niet automagisch geupgrade wordt van 1.5 naar 2.0, aangezien er ook handmatig geupgrade moest worden van 1.x naar 1.5. Maar toen zat het update-mechanisme ook nog niet in FF, dus wie weet gaat men het nu wel op een gegeven moment automatisch upgraden. Maar ik denk dat men die keuze toch wel aan de gebruiker wil laten.
Volgensmij gaat het wel gebeuren, maar niet direct na de release. In Firefox 2.0 kun je ook upgraden naar 'major'-versie en daarbij beslissen of je wilt blijven bij de oude versie en daar veiligheidsupdates voor ontvangt of dat je naar de nieuwe versise upgrade.

Het probleem is alleen dat die code nog niet aanwezig is in Firefox 1.5.0.x en dat deze volgensmij in de eerste release van 1.5 na 2.0 gestopt gaat worden. Dat is wsl 1.5.0.8.
Gebruikersavatar
Sipster
Berichten: 1846
Lid geworden op: 24 september 2005, 10:39
Locatie: wageningen
    unknown unknown
Contacteer:

Re: LunchZilla

Bericht door Sipster »

Gert-Paul schreef:In Firefox 2.0 kun je ook upgraden naar 'major'-versie en daarbij beslissen of je wilt blijven bij de oude versie en daar veiligheidsupdates voor ontvangt of dat je naar de nieuwe versise upgrade.
dit snap ik niet, wat bedoel je met major versie?
Wees meester en vormgever van jezelf

STOP suffering the web, START surfing it, use FireFox
Gebruikersavatar
Gert-Paul
Berichten: 2358
Lid geworden op: 4 maart 2004, 17:48
    unknown unknown
Contacteer:

Re: LunchZilla

Bericht door Gert-Paul »

Sipster schreef:
Gert-Paul schreef:In Firefox 2.0 kun je ook upgraden naar 'major'-versie en daarbij beslissen of je wilt blijven bij de oude versie en daar veiligheidsupdates voor ontvangt of dat je naar de nieuwe versise upgrade.
dit snap ik niet, wat bedoel je met major versie?
Sorry. 'major' staat voor een échte nieuwe versie. Dus met nieuwe functies e.d. Dus bijv. 1.5 -> 2.0 en 2.0 -> 3.0.

minor zijn dus kleine updates, zoals nu 1.5.0.x
Plaats reactie