MozBrowser in het nieuw

Hier vind je nieuws over updates met betrekking tot de website. Ook kun je hier suggesties plaatsen.
Erik
Moderator
Berichten: 244
Lid geworden op: 4 februari 2004, 15:33
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Erik »

nirwana schreef:
Erik schreef:Ik ben zelf dus weer terug gegaan naar phpBB. Een phpBB-module voor Joomla is hier te vinden.
Bedankt voor de tip.
Nog maar eens een tip dan. De Joomla-uitbreiding Community Builder lijkt me goed bruikbaar voor de nieuwe site.
~ Erik
- Mede-Beheerder MozBrowser.nl (inclusief Forum)
- Redacteur Livre Magazine
Gebruikersavatar
vulture
Berichten: 3981
Lid geworden op: 20 november 2004, 17:58
Locatie: Zoo (aasgier)
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door vulture »

wanneer?????????
MAC OSX 10.48 en Ubuntu 6.10
Ferdi's World en Ferdi's Photo's
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

aasgier schreef:wanneer?????????
Wanneer wat ? Wanneer we de site omzetten naar nieuwe software ? Ik denk dat daarop het antwoord zal zijn "zodra we eruit zien hoe het eruit moet komen te zien", "zodra we een dergelijke migratie op een testsysteem uitgetest hebben" en "zodra we voldoende tijd hebben voor een dergelijke exercitie". Het lijkt me niet direct een verhuizing waarbij je over 1 nacht ijs moet gaan.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Gebruikersavatar
vulture
Berichten: 3981
Lid geworden op: 20 november 2004, 17:58
Locatie: Zoo (aasgier)
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door vulture »

ik wil je niet ophaasten hoor. Doe rustig aan ik was alleen benieuwd. Zijn jullie er al een beetje uit hoe het er uit gaat zien?
MAC OSX 10.48 en Ubuntu 6.10
Ferdi's World en Ferdi's Photo's
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

aasgier schreef:ik wil je niet ophaasten hoor. Doe rustig aan ik was alleen benieuwd.
We hebben allemaal onze dagelijkse werkzaamheden erbij en daarnaast krijgt MozBrowser aandacht. Maar dan kun je er niet altijd de aandacht aan besteden die je het liefst zou willen.
aasgier schreef:Zijn jullie er al een beetje uit hoe het er uit gaat zien?
Nope. Vandaag kwam Erik aan met CommunityBuilder, dus is dat ook weer een optie die op z'n minst bekeken moet worden.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Gebruikersavatar
vulture
Berichten: 3981
Lid geworden op: 20 november 2004, 17:58
Locatie: Zoo (aasgier)
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door vulture »

Zijn er ontwikkelingen te melden? Laatste post was al weer meer als 3 maanden geleden.
MAC OSX 10.48 en Ubuntu 6.10
Ferdi's World en Ferdi's Photo's
Gebruikersavatar
vulture
Berichten: 3981
Lid geworden op: 20 november 2004, 17:58
Locatie: Zoo (aasgier)
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door vulture »

Het Livre Forum is vernieuwd ziet er erg mooi en strak uit. Misschien is Simple Machine Software ook wat voor het Mozbrowser forum?
MAC OSX 10.48 en Ubuntu 6.10
Ferdi's World en Ferdi's Photo's
Zaffo
Berichten: 257
Lid geworden op: 6 juni 2005, 15:17
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Zaffo »

Er is nog heel wat meer Forum software te verkrijgen, waaronder ook pakketjes van dichter bij huis. (oorsprong in Nederlandstalig gebied)

En phpBB 3 dat momenteel in beta twee zit wordt ook wat strakker voor het oog.

Niet dat SMF minder is, maar er is wel meer te krijgen.
max
Berichten: 4
Lid geworden op: 27 oktober 2007, 11:21
Locatie: breda
    unknown unknown

Bericht door max »

frits schreef:Misschien goed om te vermelden dat ook de naam mozbrowser.eu inmiddels in ons bezit is en het best zo zou kunnen zijn dat straks de domeinnamen mozbrowser.nl en mozbrowser.be straks doorverwijzen naar mozbrowser.eu. Als Belgische/Vlaamse bezoeker van MozBrowser hoef je je dan niet steeds weer te 'ergeren' aan het .nl-domein :) Maar een beslissing over het gebruiken van het -eu-domein is nog niet genomen, laat dat duidelijk zijn.
en buiten europa dan :?:
wie niet sterk is moet slim zijn
Gebruikersavatar
vulture
Berichten: 3981
Lid geworden op: 20 november 2004, 17:58
Locatie: Zoo (aasgier)
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door vulture »

Ja het staat een beetje stil. Zo lijkt het tenmisnte aan de buitenkant! Gebeurd er nog iets op dit gebied? Of blijft alles bij het oude?
MAC OSX 10.48 en Ubuntu 6.10
Ferdi's World en Ferdi's Photo's
Plaats reactie