Waar sla ik mijn mail op?

Mozilla Suite is de huidige Mozilla met alles erop en eraan, dus inclusief MailNews, Composer, etc. De ontwikkeling van Mozilla Suite wordt op den duur stopgezet en vandaar dat het project SeaMonkey is gestart. Qua mogelijkheden en functies komt het sterk overeen met Mozilla Suite.
Plaats reactie
Nico
    unknown unknown

Waar sla ik mijn mail op?

Bericht door Nico »

Ik heb het ooit gedaan, mijn mail op een ander plaats zetten.
Ik ben nu van win98 naar 2000pro gegaan en weet echt niet meer te vinden waar ik in kan stellen waar mijn mail moet weggeschreven (en gelezen) moet worden. Ik gebruik Mozilla 1.5.
Is er iemand die mij een klein handreiking kan geven?
Vast bedankt, Nico
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Nico,

Start Mozilla.exe eens met de optie -ProfileManager

Vervolgens kun je kiezen waar de profielen moeten worden opgeslagen, kun je profielen verwijderen, nieuwe profielen aanmaken, enzovoorts. Je kunt daarmee ook meerdere profielen tegelijk hebben waarbij je tijdens het opstarten kiest welk profiel geladen moet worden. Net wat je zelf prettig vindt.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Nico
    unknown unknown

Thanks

Bericht door Nico »

Joo. dat deed de truuk.
Eerder heb ik het op een andere manier gedaan denk ik, want dit is voor het eerst dat ik profiel gebruik. Werkt als een speer!
Bedankt Martijn.
gr. Nico
Plaats reactie