met DownThemAll plaatjes vanaf een pagina met links opslaan

Met extensies en thema's kun je Mozilla-software vrijwel eindeloos uitbreiden. Kun je anderen een bepaalde extensie/thema aanbevelen? Of heb je vragen over of problemen met een bepaalde extensie/thema dan kun je die hier plaatsen.
Plaats reactie
koekeeghan
Berichten: 5
Lid geworden op: 6 november 2006, 14:40
    unknown unknown

met DownThemAll plaatjes vanaf een pagina met links opslaan

Bericht door koekeeghan »

Als ik met DownThemAll plaatjes wil opslaan kan ik kiezen uit twee opties.
1) Plaatjes opslaan
2) Koppelingen opslaan

Ik wil graag de plaatjes opslaan waar de koppellingen baar linken en dat moet volgens mij kunnen. Als ik plaatjes opslaan kies sla ik alleen de afbeeldingen op die pagina op terwijl ik de afbeeldingen wil waaneer gelinkt wordt (1 link dieper dus). Als ik koppellingen opslaan kies, slaat DTA de HTML koppelingen op en niet de afbeeldingen waar die naar linken. Hoe kan ik dit anders doen?
Alvast bedankt.
Gebruikersavatar
crokske
Berichten: 6
Lid geworden op: 24 september 2007, 2:12
Locatie: belgie
    unknown unknown

Re: met DownThemAll plaatjes vanaf een pagina met links opsl

Bericht door crokske »

koekeeghan schreef:Als ik met DownThemAll plaatjes wil opslaan kan ik kiezen uit twee opties.
1) Plaatjes opslaan
2) Koppelingen opslaan

Ik wil graag de plaatjes opslaan waar de koppellingen baar linken en dat moet volgens mij kunnen. Als ik plaatjes opslaan kies sla ik alleen de afbeeldingen op die pagina op terwijl ik de afbeeldingen wil waaneer gelinkt wordt (1 link dieper dus). Als ik koppellingen opslaan kies, slaat DTA de HTML koppelingen op en niet de afbeeldingen waar die naar linken. Hoe kan ik dit anders doen?
Alvast bedankt.
Ik heb hetzelfde probleem maar ik heb ook nog niemand gevonden die mij kon helpen...
grtzz
Plaats reactie