Nooit meer internet explorer

"Mozilla is goed, u bent snel weer beter." Maar hoe bereiken we zoveel mogelijk mensen met deze boodschap?
Dit forum is voor het coördineren van de promotie van Mozilla-software.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
vulture
Berichten: 3981
Lid geworden op: 20 november 2004, 17:58
Locatie: Zoo (aasgier)
    unknown unknown
Contacteer:

Nooit meer internet explorer

Bericht door vulture »

Jan Parlook heeft een heel leuk en herkenbaar artikeltje geschreven. Waarom nooit meer IE eigenlijk hoeven we dat hier op dit forum niet uit te leggen. Misschien een reden als je IE gebruikt om te switchen. Jan = aanhanger van Vuurvosje. Hij is niet alleen. :D

http://www.security.nl/article/14787/1
MAC OSX 10.48 en Ubuntu 6.10
Ferdi's World en Ferdi's Photo's
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

De auteur van het artikel op Security.nl heeft helaas IE7 nog niet uitgeprobeerd. Dat zou hij toch zeker eens moeten doen, want dan weet je in elk geval waarom je snel terug wilt naar Firefox. Ik werk nu ook alweer een tijdje met IE7, maar kan er nog niet echt aan wennen. De nieuwe gebruikersinterface voelt gewoon niet lekker aan. Ik kan steeds bepaalde opties die ik dan nodig heb niet vinden. Maar gelukkig gebruik ik IE enkel incidenteel en gebeurt het serieuze browsen in Firefox 2.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Gebruikersavatar
jack2go
Berichten: 1262
Lid geworden op: 14 oktober 2006, 19:16
Locatie: Baarn
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door jack2go »

Wat ik wel een lekkere functie vind in IE7 is, dat bij de full screen modus ook de adresbalk enz verdwenen is, als je dan met de muisaanwijzer boven aan het scherm tikt komt het als een soort drop down weer naar beneden...iets voor FF3?
Sebazzz
Berichten: 368
Lid geworden op: 14 augustus 2006, 15:12
Locatie: Spijkenisse
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Sebazzz »

Jack2go, ik zag daarvoor een extensie op The Extensions Mirror. Je moet in de laatst geupdate lijst kijken.
Manuel
Berichten: 2539
Lid geworden op: 21 december 2004, 20:16
Locatie: Alkmaar, Nederland
    unknown unknown

Bericht door Manuel »

Sebazzz schreef:Jack2go, ik zag daarvoor een extensie op The Extensions Mirror. Je moet in de laatst geupdate lijst kijken.
Dit is de extensie, ik gebruik 'm zelf al eeuwig: http://www.krickelkrackel.de/autohide/autohide.htm
Plaats reactie