FileZilla

Iedereen kan hier terecht met vragen over allerhande open source software die niet in de andere fora past.
Plaats reactie
joencie
Berichten: 99
Lid geworden op: 16 augustus 2005, 14:06
    unknown unknown

FileZilla

Bericht door joencie »

Zojuist heb ik FileZilla 2.2.29 geïnstalleerd.

Tot en uur geleden gebruikte ik nog Core ftp en was er zeer tevreden over, behalve: Je moest wel zeer stand-by blijven of de verbinding met internet werd afgebroken. Belangrijker nog vond ik geen middel om de tijd van de geüploade bestanden op onze (Belgische) tijd te zetten. Er was altijd 1 uur verschil (GWT).

Daarom wou ik FileZilla proberen.
Dit werkt vlot, maar toch heb ik een paar vraagjes:
1. Hoe kun je er hier voor zorgen dat de datum/tijd van het te oploaden bestand dezelfde is van het geüploade bestand.
Ik heb wel iets gevonden bij de settings als:
"preserve date/time od downloaded files", maar bij de helpfunctie begreep ik het nog niet.
Ik heb dan een file geüpload met het aanvinken en zonder het aanvinken, maar met geen van beide verkreeg ik het gewenste resultaat.

Kan iemand mij hierbij helpen?

2. Bestaat er ergens een Nederlandse handleiding?

Mvg en dank

Jo
Gebruikersavatar
Frederik
Moderator
Berichten: 4263
Lid geworden op: 1 juli 2004, 16:16
Locatie: Vriescheloo
    unknown unknown

Bericht door Frederik »

Als je bestanden hebt ge-upload met Filezilla naar de sever, komt er op de sever een datum en tijdsaanduiding te staan (althans dat is bij mij zo).
Zo kun je dus altijd zien op welke dag en tijd je iets voor het laatst naar de server hebt gestuurd.
Plaats reactie