Avatars

Hier vind je nieuws over updates met betrekking tot de website. Ook kun je hier suggesties plaatsen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Z_God
Berichten: 410
Lid geworden op: 12 oktober 2003, 22:36
Locatie: Enschede
    unknown unknown
Contacteer:

Avatars

Bericht door Z_God »

Wat avatars in de gallery zou wel gaaf zijn.
Ik krijg m'n avatar ook niet aan de praat als ik een URL naar een andere site gebruik.
Irmen
Moderator
Berichten: 315
Lid geworden op: 3 november 2003, 23:09
Locatie: Woerden
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Irmen »

Niks mis mee, kijk maar links :D Misschien link je naar een plaatje op een site die geen deep links naar plaatjes toestaat?
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Ik heb een aantal avatars in de gallery geplaatst. Maar een beetje aardige avatars zijn nog niet zo eenvoudig te vinden. Uiteraard ben ik nog op zoek naar Mozilla-avatars. Dus als iemand nog wat heeft liggen of weet waar ik iets interessants kan vinden dan houd ik mij aanbevolen.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Gebruikersavatar
Z_God
Berichten: 410
Lid geworden op: 12 oktober 2003, 22:36
Locatie: Enschede
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Z_God »

Irmen schreef:Misschien link je naar een plaatje op een site die geen deep links naar plaatjes toestaat?
Ja dat is het waarschijnlijk.
nirwana schreef:Dus als iemand nog wat heeft liggen of weet waar ik iets interessants kan vinden dan houd ik mij aanbevolen.
Ik heb op een eigen forum wat avatars waarvan er misschien een aantal geschikt zijn. Ze hebben niets met Mozilla te maken, maar er zijn er wel een aantal die misschien bij de Nederlandse kant van de site passen.
Hier is een URL rechtstreeks naar de gallery: http://members.lycos.nl/zgod/troika/php ... s/gallery/
Plaats reactie