Mozilla and I

We zitten met z'n allen dit forum wel mooi vol te schrijven over Mozilla (Firefox, Sunbird, Suite, Thunderbird, etc.), maar wat is eigenlijk de reden dat we een van deze (of alle) Mozilla-producten gebruiken?
Plaats reactie
Peet
Berichten: 45
Lid geworden op: 1 januari 2004, 11:33
Locatie: Beeg
    unknown unknown
Contacteer:

Mozilla and I

Bericht door Peet »

Heel eenvoudig !!!!
Ik vind Mozilla de beste browser voor mijn mandy.
Ik heb al meerderre geprobeerd maar die hebben het gewoon niet . :wink:
Afbeelding Groetjes Peet
Peets Website
My jabber ID mandrakeclub-peet@jabber.org
Mozilla 1.7 +mail & NVU
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Zou je ook kunnen aangeven wat je er zo goed aan vindt ? En wat andere browsers niet hebben ? Dat kan anderen die dit lezen helpen om een beeld te vormen van de diverse mogelijkheden van Mozilla.

Alvast bedankt,

Martijn
Peet
Berichten: 45
Lid geworden op: 1 januari 2004, 11:33
Locatie: Beeg
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Peet »

Nou ik denk dat dit gewoon een persoonlijke kwestie is.

Mijn standaard browser FireBird is gewoon perfeckt .lekker snel ,de optie "open in tabs" vind ik zeer goed .Het installeren van extensies en themes is supper gemakkelijk .

Mozilla mail >vind ik gewoon een zeer goed mail programma. En niet te vergeten een zeer mooie layout.

Maar ook vooral, alles progs zijn ook binnen te halen via de URPMI configuratie van Mandrake .
Afbeelding Groetjes Peet
Peets Website
My jabber ID mandrakeclub-peet@jabber.org
Mozilla 1.7 +mail & NVU
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Natuurlijk is het voor iedereen persoonlijk waarom Firebird bevalt. Maar dit forum-onderdeel is juist bedoeld om anderen te laten weten waarom Firebird jou zo goed bevalt. Dat Firebird gewoon goed is, dat hoort men al overal. De vraag hier is juist: waarom.
En dat heb je in jouw 2e antwoord aardig uit de doeken gedaan... Zo heeft iemand anders er ook iets aan.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Plaats reactie