Ubuntu? Nee bedankt

Iedereen kan hier terecht met vragen over allerhande open source software die niet in de andere fora past.
Gebruikersavatar
Ronald-Jan
Berichten: 417
Lid geworden op: 24 november 2004, 16:16
    unknown unknown

Bericht door Ronald-Jan »

Als Windows Vista (Home Premium) voor een zacht studentenprijsje op de markt komt, stap ik zeker over. ;) Windows XP is voor studenten net iets meer dan € 20,- dus ik heb goede hoop dat Vista ook betaalbaar zal zijn.

En Mac OS ziet er trouwens ook prachtig uit, dat geef ik graag toe. Op school werk ik er ook zo nu en dan mee bij grafisch vormgeven. Apple-gebruikers zijn sowieso erg merkentrouw volgens mij, je bent niet de enige die niets anders meer wil dan een Macintosh. Ik vind het nog ietsje te duur en de uitbreidmogelijkheden zijn ook wat minder.
Administrateur Steun Firefox
Gebruikersavatar
vulture
Berichten: 3981
Lid geworden op: 20 november 2004, 17:58
Locatie: Zoo (aasgier)
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door vulture »

Samuël schreef:Uitsluitend Macintosh.
Ik sluit me hier volledig mee aan. MAC rules.
MAC OSX 10.48 en Ubuntu 6.10
Ferdi's World en Ferdi's Photo's
Samuël
    unknown unknown

Bericht door Samuël »

Waarom staat er dan in je ondertekst dat je ook Ubuntu gebruikt? :( :). Ik zeg wel uitsluitend Macintosh!
common sense
Berichten: 656
Lid geworden op: 2 augustus 2006, 13:45
    unknown unknown

Bericht door common sense »

Samuël schreef:Ik zeg wel uitsluitend Macintosh!
Ha! Alweer een sekte! Nog meer complotten!

Ben je toevallig een http://www.macfundamentalist.nl/ ? :wink:
Samuël
    unknown unknown

Bericht door Samuël »

Ik zie dat een beetje anders: Je hebt William (Gates) en Steve (Jobs) aanbidders. William aanbidders zijn mensen die uitsluitend met Microsoft willen werken. Alle programmatuur die ze gebruiken móet door Microsoft ontwikkeld zijn. Bij Steve aanbidders móet alles door Apple ontwikkeld zijn. Ik ben geen van beide, daar ik programmatuur van diverse :!: leveranciers gebruik. Om een voorbeeld te geven: Apple heeft als bladeraar Safari. Die vind ik niet al te best. :wink:
Gebruikersavatar
vulture
Berichten: 3981
Lid geworden op: 20 november 2004, 17:58
Locatie: Zoo (aasgier)
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door vulture »

Samuël schreef:Waarom staat er dan in je ondertekst dat je ook Ubuntu gebruikt? :( :). Ik zeg wel uitsluitend Macintosh!
Naast mijn mac heb ik ook een pc staan waarop zowel windows XP als Ubuntu op staan. Zo kan je mensen op het forum beter helpen als er zich problemen voordoen gerelateerd aan het besturingssysteem. Bovendien doe je met andere besturingssystemen ook een hoop ervaring op. Zo gebruik ik ook niet alleen Firefox maar ook IE7, Safari Shiira enz.
MAC OSX 10.48 en Ubuntu 6.10
Ferdi's World en Ferdi's Photo's
Samuël
    unknown unknown

Bericht door Samuël »

Shiira, is dat niet Camino achtig (qua uitzicht)? Ik probeerde het even maar verwijderde het snel. Ik met mijn ongeduld.
Plaats reactie