Songbird vraagjes

Voor discussie over op Mozilla gebaseerde toepassingen zoals Prism, XulRunner, Miro (video) en Songbird (audio).
Samuël
    unknown unknown

Bericht door Samuël »

Ik heb sinds vandaag Songbird en moet bekennen dat het goed werkt. Ongeveer het uiterlijk van iTunes. Daar het in het prille begin zit, volstaat het echter nog lang niet om iTunes te vervangen. Maar ze zijn heel goed bezig. :P
Gebruikersavatar
Trui Jentink
Berichten: 132
Lid geworden op: 20 oktober 2004, 10:12
Locatie: Ljouwert
    unknown unknown

Bericht door Trui Jentink »

Ik had Songbird geïnstalleerd, maar heb dit programma eerst maar weer weggedaan. Bij het aanklikken van een bepaald radiostation waar ik naar wilde luisteren, kreeg ik steed een ander station uit mijn selectie dan het station van mijn keuze. Heel vervelend. Bug?
Hindrik
alarconconsult
Berichten: 275
Lid geworden op: 22 maart 2007, 12:12
Locatie: hooglede
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door alarconconsult »

iemand al gehoord wanneer de volgende versie van songbird uitkomt, zou deze dolgraag eens testen maar de eerste versie vond ik nogal onhandig
alarconconsult
Berichten: 275
Lid geworden op: 22 maart 2007, 12:12
Locatie: hooglede
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door alarconconsult »

Raar maar waar, heb Songbird op 2 laptops met Vista geïnstalleerd, op de ene werkt hij, op de andere niet, krijg steeds een melding bij de opstart, er heeft zich een fout voorgedaan, Mozilla dient afgesloten te worden, dan gaat Vista een oplossing gaan zoeken en that"s it

iemand enig idee
Plaats reactie