mijn venster is te groot

Iedereen kan hier terecht met vragen over allerhande open source software die niet in de andere fora past.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
gohelena
Berichten: 141
Lid geworden op: 28 december 2006, 23:17
Locatie: Amersfoort
    unknown unknown

mijn venster is te groot

Bericht door gohelena »

hallo iedereen

het gebeurt wel eens (eigelijk altijd) dat mijn venster te groot is en de dat ik niet naar beneden kan scrollen (omdat ik geen schroller heb)
min en maximaliseren helpt ook niet....
hoe kan ik dit probleem oplossen???
Ik worstel en ik kom boven
Ubuntu Edgy Eft.
geen engelse links,ik kan geen engels :(
registreerde linux gebruiker#443968/
ubuntu user# 12612/
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Bij welke software heb je dat ? Of heb je dat bij vrijwel alle software ? Dat zou namelijk betekenen dat jouw monitor misschien niet goed is ingesteld.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Gebruikersavatar
gohelena
Berichten: 141
Lid geworden op: 28 december 2006, 23:17
Locatie: Amersfoort
    unknown unknown

Bericht door gohelena »

nirwana schreef:Bij welke software heb je dat ? Of heb je dat bij vrijwel alle software ? Dat zou namelijk betekenen dat jouw monitor misschien niet goed is ingesteld.
ja bij alle vensters binnen linux (dus de program's van Linux, TB Amule enz) maar op internet is het wel normaal

en waar kan ik mijn monitor goed instellen (ja sorry voor de domme vragen mar ik ken de weg in ubuntu edgy niet)
Ik worstel en ik kom boven
Ubuntu Edgy Eft.
geen engelse links,ik kan geen engels :(
registreerde linux gebruiker#443968/
ubuntu user# 12612/
Gebruikersavatar
gohelena
Berichten: 141
Lid geworden op: 28 december 2006, 23:17
Locatie: Amersfoort
    unknown unknown

Bericht door gohelena »

gohelena schreef:
nirwana schreef:Bij welke software heb je dat ? Of heb je dat bij vrijwel alle software ? Dat zou namelijk betekenen dat jouw monitor misschien niet goed is ingesteld.
ja bij alle vensters binnen linux (dus de program's van Linux, TB Amule enz) maar op internet is het wel normaal

en waar kan ik mijn monitor goed instellen (ja sorry voor de domme vragen mar ik ken de weg in ubuntu edgy niet)
het is weer opgelost...resolutie veranderen.... :oops: .
Ik worstel en ik kom boven
Ubuntu Edgy Eft.
geen engelse links,ik kan geen engels :(
registreerde linux gebruiker#443968/
ubuntu user# 12612/
Plaats reactie